Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

A

Ambra

Ser ju att tråden om Karlstad har typ en miljon inlägg så blir man ju nyfis om nån kommer ifrån S-vall och B-åker??
Så kom igen å visa er!!!
Jag har jobbat åt en tränare på B-åker i sju år, numera jobbar jag åt en städfirma där jag har nämda tränares fru som underordnad:devil:
Kan man ge igen på nå sätt?:cool:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Jag tror att du och jag är ensamma om att komma från Sundsvall .. :D Btw, du har ägt en fuxa vid namn Cambolls Ambra va ? (Osäker på stavning .. :D)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Ingen sundsvallsbo men har Dannero som "hemmabana" åtminstone
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*kl och trådkapning...*

Hej Bergsåkare, ber om ursäkt för att jag kapar tråden men jag skulle behöva lite hjälp av er. Vi ska skicka vår fyraåring i proffsträning på Bergsåker ett tag, pga att han behöver mer banvana + vana att träna med andra hästar. Han var rätt skärrad och stirrig när vi köpte honom (för ett år sedan), och det har tagit tid att lugna ner honom (idag är han avslappnad och cool), men detta gör att vi vill vara säkra på att han hamnar hos någon lugn person, där han hanteras rätt. Tänkte därför höra med er om ni har några erfarenheter att dela med er av, bra som dåliga, som kan hjälpa oss i valet? PM:a till mig i så fall, och jag är er evigt tacksam. :bow:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Haha:rofl::rofl:
Klart jag har! Men hon heter Cambols Ambra!:D
Vem är du??? Skicka PM!
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Vinkar lite försiktigt från utsidan av ön. Här finns jag och min röda märr:bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Inte kan vi låta Karlstad ha en miljon inlägg och fantastiska Bergsåker inte ett enda...nästan iaf. ;)
Så här kommer ett till, i allra högsta grad relaterat till TÄVLINGSBANAN Bergsåker.
Ha det bäst allihopa!!:bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Dannero ligger ju iaf inom samma region.
Alltid något!:idea:
Har ni mycket snö däruppe?
Här är det riktigt vinterväder, iaf idag!!
Nä, nu är det dags att åka till stallet och ta in hästen innan han försvinner i snön!;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Jag är Bergsåkare! :D Bor ju inte i Sundsvall, men några mil utanför ;) Fast håller mig mest på westernforumet nuförtiden...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Brukar gästa på med kameran på Bergsåker iaf :D

Vi HADE! De har ju snöat fint i två dagar men igårkväll började det regna och nu är det +2 och man ser nästan snön försvinna :cry: så deprimerande
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Det är samma elände här:(:cry: Man blir så less! Varför kan det inte få snöa å sen bli kallt?
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Kan det vara i Storfränsta du bor?:D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Inte kan vi låta Karlstad ha en miljon inlägg och fantastiska Bergsåker inte ett enda...nästan iaf. ;)
Så här kommer ett till, i allra högsta grad relaterat till TÄVLINGSBANAN Bergsåker.
Ha det bäst allihopa!!:bump:
Kunde inte sagt det bättre själv:cool:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Visst är det väl tragiskt att tänka på!!:cry:
För sex, sju år sedan kunde man köra på isen utanför Alnö.. Dom plogade upp sex kilometer plus Tusen meter rakbana med pinnar vart hundrande meter!
Det var tider det!
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Visst är det väl tragiskt att tänka på!!:cry:
För sex, sju år sedan kunde man köra på isen utanför Alnö.. Dom plogade upp sex kilometer plus Tusen meter rakbana med pinnar vart hundrande meter!
Det var tider det!


Fast simträning är ju på modet nu!! ;)
Smidigt och skonsamt för söta små hästben! :banana:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Ja! Tänka vilka underbara vintrar det var. Körde eller red ut på isen vid Stornäset och sedan runt hela norra Alnö för att ta vägen tvärs över Ön tillbaka till stallet.
:cry: Suckar och drömmer tillbaka.
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Jag har jobbat åt en tränare på B-åker i sju år, numera jobbar jag åt en städfirma där jag har nämda tränares fru som underordnad:devil:
Kan man ge igen på nå sätt?:cool:

Men nu slår det mig ju!! :idea:
Vem som är tränaren och vem som är tränarens fru!!!!
Tror jag iaf..... :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 533
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 529
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp