Bukefalos 28 år!

Nakenchock! *bildbomb*

Sv: Nakenchock! *bildbomb*

fotade lite halvtaskiga bilder idag, kameran var inte på sitt bästa humör och inte katterna heller, spec hannibal som bara kom med på en bild. :mad: ;)
syns på en del bilder att Attila har gått ner lite i vikt också efter att ha haft lite problem med magen. veterinären nästa vecka för båda eftersom hannibals pung har svullnat upp lite också. suck vad allt ska krångla O.o
här kommer några bilder iaf :)

66j4acg.jpg


http://i14.tinypic.com/66uwqib.jpg

http://i15.tinypic.com/6h5s9lf.jpg

http://i13.tinypic.com/67irupc.jpg

http://i12.tinypic.com/4vnoys8.jpg

http://i8.tinypic.com/6806c1i.jpg
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Rexar har bara underull ja. De saknar täckhåren.

Rättning: det beror på vilken rexras vi pratar om. ;) Devon rex har (får iaf) ha täckhår. Min personliga åsikt är att de ska ha täckhår. Man ska kunna känna skillnad på en devon rex och en cornish rex när man klappar dem i totalt mörker. Sedan finns det german rex och selkirk rex också, deras päls vågar jag inte uttala mig om.
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Jag måste säga att jag tycker dom där katterna ser vedervärdiga ut.. Vidriga..

Vart tog hyffs vägen? :mad:

Skulle du säga så om det gällde exempelvis någons barn?
*tittar ned i vagnen* "Nej men gud en så fruktansvärt ful unge! Vedervärdig!" Även om du kanske tyckte så?
Fult gjort, jag säger då det.
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Rättning: det beror på vilken rexras vi pratar om. ;) Devon rex har (får iaf) ha täckhår. Min personliga åsikt är att de ska ha täckhår. Man ska kunna känna skillnad på en devon rex och en cornish rex när man klappar dem i totalt mörker. Sedan finns det german rex och selkirk rex också, deras päls vågar jag inte uttala mig om.

Sant... jag talade om cornish rex som jag själv hade.
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Vart tog hyffs vägen? :mad:

Skulle du säga så om det gällde exempelvis någons barn?
*tittar ned i vagnen* "Nej men gud en så fruktansvärt ful unge! Vedervärdig!" Även om du kanske tyckte så?
Fult gjort, jag säger då det.

Man behöver inte uttrycka sig så hårt som vedervärdiga om man inte gillar dem.


Men återigen är detta ett dikussionsforum, lägger man ut bilder så kan man inte bara få höra Aaaw vad söt, aaaw vad fin!
Utan även negativa kommentarer, som de som skriver dem har all rätt att skriva.

Jag har sett MÅNGA fula barn tex, dock har jag inte skrivit det..
Men klart man får uttrycka sig, på ett snällt sätt.
Men negavitva kommentarer får man ta.
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Jag måste säga att jag tycker dom där katterna ser vedervärdiga ut.. Vidriga..

Och jag tycker det är vedervärdigt att skaffa en kattunge på 8 veckor utan anledning. Det antar jag att det var det du gjorde eftersom du lät bli att svara i tråden efter jag skrivit att jag tyckte att din Sune såg ung ut. :angel:
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Helt underbara! :love:


Vart bor du?
Jag vill klappa :o

haha, kommer du ut till stockholm så ;)
och du är inte ensam om att vilja klappa, grannens två flickor, sex och åtta-nio år gamla ska jämt komma springande och hälsa på och stannade i flera timmar. Innan deras föräldrar sa till dem så kom de minst två gånger om dan :eek: nu låtsas vi jämt vara upptagna med annat när de kommer (tur att de snart flyttar ;) )
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Detta vet jag absolut, men man kan fortfarande betee sig med hyffs. Har man inget annat att skriva än att katterna är fula så kan man väl ändå hålla det för sig själv?

Jag har också sett en del fula barn, men sådant skulle jag aldrig drömma om att skriva. Av respekt till barnets föräldrar, jag är uppfostrad att kunna betee mig som folk.
Bara för att något är annorlunda verkar det som att det är mer okej att uttrycka sig hur fan man vill.
 
Sv: Nakenchock! *bildbomb*

*kl*

Idag var vi med katterna till veterinären. Hannibal mådde bra, fick medicin och specialfoder efetrsom han också är lite lös i magen. Attila tog de blodprov på som visade sig vara värre än vad de trott från början - han hade för lite röda och för mkt vita blodkroppar så de trodde att han kunde ha infektion och vi fick åka in akut till djursjuhuset. Nu ska han ligga inlagd över helgen och få dropp samt fler blodrpov. De röntgade buken på honom också och det visade sig att han hade vätska utanför organen, får hoppas att pojken klarar det här och det inte är ngt allt för allvarligt. :cry::cry::cry:
 

Liknande trådar

B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 019
Senast: annathegreatest
·
P
Western Är nyfiken på vad ni tycker? Jag går en sadelmakeri utbildning i den lilla orten Tärnsjö och har 2 år kvar på den. Har nu tillverkat...
Svar
18
· Visningar
1 968
Senast: PalteDoben
·
Fälttävlan Nu har det tagits så mycket nya bilder på Chevino så det är väl dags att visa er ett par också! :D De senaste veckorna har varit...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Josse58
·
Övr. Hund Nu har jag varit utan min Ozzy i 7 veckor, 2 dagar och 15min.... Det gör fortfarande så ont att tänka på han. Men härom dagen satt jag...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: eviliny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp