Bukefalos 28 år!

Namn dekaler på hästtransporter.

Inka-90

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en dekal med mitt namn på min hästtransport men vet inte vart jag ska placera den, tycker inte riktigt det passar att sätta den någonstans på min transport, vart tycker ni det skulle passa?

och så undrar jag hur ni ha gjort på era transporter, visa gärna bilder hur ni har gjort.


 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Tror det skulle passa att sätta dekalen ovanför Thule-loggan. :)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Jag håller med föregående talare, jag hade satt det ovanför Thule-loggan.
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

jag hade satt den på andra sidan av släpet, är ju så tomt på den sidan då man inte har dörrar där :) sen så syns det också bättre då man ju har högersidan utåt från vägen.

(lite avundsjuk på din transport, tycker att excellent och ringo star släpen är :love:)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Hittade bara en bild tagen bakifrån, men så här ser min transport ut. Har mitt namn längst fram på bägge sidor också. Jag är mycket nöjd med hur det blev :)

559395_10153254217220545_584859580_n.jpg
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Håller med dig. Ta bort Thules logga och ha egna namnet i stället :)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Hade satt texten över Thule-loggan eller på väggen under. Hade inte tagit bort deras logga. Blir inte så snyggt om man ska sälja sen och måste ta bort sina egna klisterlappar oxå. ;)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Jag har en kompis som har namnet bara på överluckan bak.
Det blev riktigt snyggt, syns men ändå lite diskret.

Annars hade jag tagit bort thule texten och satt namnet där.

Men varför vill man ha namnet på släpet?
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

det var väldigt snyggt, lagom diskret :D.

man ställer samma fråga som pulkaskurk, varför vill man ha namnet på släpet? företag kan jag förstå men finns ju också många privat tävlingsryttare på lokal/reg nivå som sätter upp sina namn på släpen.

jag som mer eller mindre letar beg släp själv tänker bara på alla timmar och blodiga knogar det kommer att ta för att få bort alla dekaler från släpet.
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

det var väldigt snyggt, lagom diskret :D.

man ställer samma fråga som pulkaskurk, varför vill man ha namnet på släpet? företag kan jag förstå men finns ju också många privat tävlingsryttare på lokal/reg nivå som sätter upp sina namn på släpen.

jag som mer eller mindre letar beg släp själv tänker bara på alla timmar och blodiga knogar det kommer att ta för att få bort alla dekaler från släpet.

Eller hur... men det som är ännu värre är när man väl fått bort dekalerna så är det ju så gott som alltid lite solblekt så texten syns ändå :rage:
Inte fint, å inte så kul att ha någon annans namn på transporten.

Så för mig är alla dekaler som inte är original ordentligt värdesänkande.
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Har haft samma funderingar själv då jag har ett likadant släp men mitt är vitt och har ju då grå hjulhus bl.a. Om det skulle blivit namn på så skulle vi tagit liten text i grått och framför fönstren, längst ned på den "trekanten" som blir där framme :)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Har haft samma funderingar själv då jag har ett likadant släp men mitt är vitt och har ju då grå hjulhus bl.a. Om det skulle blivit namn på så skulle vi tagit liten text i grått och framför fönstren, längst ned på den "trekanten" som blir där framme :)

Det lät snyggt :)

Litet och diskret men ändå synligt.
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Jag har mitt på väggen, orkade inte greja med dekalerna på taket + att jag tycker det är snyggare att ha det så.



Har tahit bort dekaler utan blödande knogar och utan dekal rester, inga problem om man vet hur man gör :)
Har även sålt med dekaler kvar utan att värdet sjönk.
Jag tycker det är fint även om jag bara är en glad amatör :)
 
Sv: Namn dekaler på hästtransporter.

Hittar såklart ingen bild, men jag hade mitt namn på sadelkammardörren på ena sidan och på skötardörren på andra sidan på min Christ Comet. Lite mindre och diskret sådär.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Morces
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 971
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Anemone
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
15
· Visningar
1 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp