Bukefalos 28 år!

Namngivningscermoni!

Sv: Namngivningscermoni!

Sambon tycker det lät skittöntigt och jag lyckades inte övertala honom ;)
 
Sv: Namngivningscermoni!

Hoppas du inte tog illa upp om jag uttryckte mig klumpigt :crazy: det var inte min mening isåfall.

Tycker du har Bukes finaste/sötaste/gulligaste lillkille :love:
 
Sv: Namngivningscermoni!

Vad fint ni hade det :)

Fast din sambo verkade som sagt inte ha ätit något på en vecka eller två ;-). Snacka om tårtbit :eek::d

Och du med din fina kropp skuller ju haft något snoffsigt på dig, fast man ska ju i och för sig inte klä sig så man snor uppmärksamheten från huvudpersonen ;)
 
Sv: Namngivningscermoni!

Skojar ni med mig?! Hur små i maten är ni :eek: Tårtbiten han tar är väl en normal bit?!
 
Sv: Namngivningscermoni!

Nu är planeringen nästan klar för vår namngivning som ska hållas den 27/4 :D Kommer att bli jättefint och personligt tror jag!

Lägger upp bilder sen! :)

/snurpe
 
Sv: Namngivningscermoni!

Vi har nästan 1 hel tårta kvar om du vill komma och hjälpa till att äta upp den idag ;) De var riktigt maffiga och helt otroligt goda :d

bananabambi Efter mkt skitsnack om min vikt så valde jag till slut att klä mig som jag gjorde, det är ju som sagt Rasmus alla ska kolla på och inte mig. Tydligen är det helt okey att kommentera och skämta med/om underviktiga men inte om överviktiga, för dem e de synd om :( Skulle jag gå på en läkarundersökning nu skulle jag säkert bli inlagd för jag ha så låg BMI.
 
Sv: Namngivningscermoni!

Jag tycker det ser ut som han tar en rejäl bit jag :)

Fast hade inte PMM inbjudit till att kolla storleken hade jag nog aldrig reagerat.
 
Sv: Namngivningscermoni!

Jag förstår dig Pmm, jag menade inte att vara elak. Jag förstår att det är jobbigt, det är ju faktiskt inte okey för min del heller, att skämta om det. Men det var inget illa ment, hoppas du förstod det. Jag vet ju att du har det jobbigt. Är det fortfarande amningen som ställer till det?

Menar du alltså att det är släkten din som kommenterar och påpekar din vikt? Det är ju absurt.
 
Sv: Namngivningscermoni!

(Vi är hedningar).

Nu måste jag bara få fråga lite snabbt; vilken religion tillhör ni då? För benämningen hedning använd(e)s väl för att beskriva alla som inte är kristna, eller snarare alla som inte följer Bibeln och inte en särskild religion i sig?
 
Sv: Namngivningscermoni!

Nu ammar jag bara 1 mål om dagen, han börjar bli stor pojke och ska ha gröt till frukost ;) Men försöker ändå få honom att i alla fall äta i 10 minuter för magens skull nu när det är dags för mer och mer riktig mat.

Min släkt vet hur jobbigt jag har det och säger ingenting. De tar Rasmus vid minsta lilla pip så jag får äta upp ordentligt.

Men på namngivningen kom det (inte på min sida) släktingar som inte står så nära och "vet allt". Kommentarerna kommer ifrån sambons sida av släkten. T.ex. att jag och Rasmus tillhör samma viktklass, och jag tolkar det inte som att Rasmus skulle väga lika mkt som mig, då personen aldrig sett Rasmus naken så man ser alla hans "mullveck".
 
Sv: Namngivningscermoni!

Rasmus är verkligen sin pappa upp i dagen. :D

Ang tårtbiten...den där var väl inget? Sådär "stor" bit brukar jag osså ta. Då ska du se då min sambo hugger in på tårtan, då kan man snacka om att inte ha ätit på en vecka. :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 659
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 690
Senast: alazzi
·
Relationer Sambon och jag har varit tillsammans i snart 5 år och jag har väl mer eller mindre aldrig dragit helt jämt med hans pappa. Trots det här...
2
Svar
34
· Visningar
4 939
Senast: tanten
·
Äldre Jag vill bara sätta mig i en hörn och tjura, alternativt gråta ögonen ur mig. Varenda fiber i min kropp skriker bara "JAG VILL INTE GÖRA...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 733
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp