Bukefalos 28 år!

Nej nu får lillkillen komma ut.

Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Slappna av - han kanske inte vill komma ut till en stressad morsa ;)?
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Oki, jag upprepar mig. Du har inte gått full tid ännu...ta det lugnt. Bebis kommer när h*n är färdig.

Jag förstår verkligen inte denna "hysteri" med att bebisarna ska ut så fort det bara går. Även om det är flera veckor för tidigt:crazy:
Det är en sak om barn eller mamma mår såpass dåligt så en läkare bedömmer att förlossningen ska sättas igångi förtid.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Fy, låter inge vidare det där. Hur lång tid är det kvar tills du gått full tid?
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Jagär beräknad till den 19:e men födde sonen som på tisdag. Tyvärr verkar det som om jag kommer gå längre denna gången. KÄnns ganska jobbigt då jag vill kunna bära min son igen och busa med honom, men min rygg klarar inte det nu.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Okej. Får hoppas att tiden flyger fram nu, så du får ut bebis. Låter inte alls kul med ryggen. Hoppas du blir fort i form efter förlossningen.

Håller tummarna att bebis kommer ut lite tidigare.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Tja nu sitter jag med en massa onda förvärkar som kommer med ca 8 minuters mellanrum och varar ca 1 min. Detta är inte mysigt längre och vill nog inte att lillkillen kommer ut längre... Jag hade glömt hur förbaskat ont det gör.

Jag hoppas på sätt och vis ändå att det sätter igång nu då jag vill inte ha ont i onödan. Min kära sambo ville inte vara uppe med mig så jag får sitta och tycka synd om mig själv istället.:mad:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Tja nu sitter jag med en massa onda förvärkar som kommer med ca 8 minuters mellanrum och varar ca 1 min. Detta är inte mysigt längre och vill nog inte att lillkillen kommer ut längre... Jag hade glömt hur förbaskat ont det gör.

Jag hoppas på sätt och vis ändå att det sätter igång nu då jag vill inte ha ont i onödan. Min kära sambo ville inte vara uppe med mig så jag får sitta och tycka synd om mig själv istället.:mad:

Jag tycker också synd om dig! Heja heja! Kom ut nu lille bebis, eller sluta bråka med mamma din :bump: :banana:
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Jag tycker också synd om dig! Heja heja! Kom ut nu lille bebis, eller sluta bråka med mamma din :bump: :banana:

Han ville inte.... Han bara jäklades... :mad: Men så hade jag sist också och fick riktiga värkar senare på dagen så vi får hoppas. Men som det känns nu känns det bara hopplöst.
 
Sv: Nej nu får lillkillen komma ut.

Hur har det gått??

Han försätter att jäklas... :devil: Har oregelbundna sammandragningar dygnet runt nu, ibland gör de ont ibland inte. Ibland rätt ordentligt ont ibland lite grann.. Jag börjar bli trött på detta nu. Men förhoppningsvis kommer han snart. Har ju blivit fler sammandragningar nu så förhoppningsvis är det på G fast det tarlite tid. :crazy:
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 203
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: cherie
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 510
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp