Bukefalos 28 år!

Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

ABBA. :p

(Eftersom det redan är hypotetiskt så går väl en tidsresa bra också??)
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag får göra en tidsresa för att se Robert Johnson
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Shugo Tokumaru, Jack Johnson eller Josh Groban, kan inte välja :p

(Men får man göra en tidsresa vill jag se en ung Prince eller Michael Jackson under slutet av 80-talet)
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Bruce Springsteen. Gärna i New Jersey och allra helst i Asbury Park.
Patti Scialfa skulle också vara kul att se.

(Ja, min musiksmak är väldigt smal, den består av en enda familj :D )
 
Senast ändrad:
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag skulle välja ACDC på Rock in Rio om jag får drömma. :D
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

P!nk i Australien. :love:

och det tävlade Mix Megapol ut för inte så länge sen (resa och allt också) men självklart vann jag inte :(

hoppas få chansen någon gång ändå.
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

och ja, jag såg henne när hon var i Sverige, men P!nk i Australien slår mycket högre. :love:
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Springsteen alla gånger , vart de vet jag inte faktiskt :D
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag skulle vilja åka till MFVF i år igen (festival), för där är en massa av mina favoritband inklusive Lacuna Coil, Delain (med Sharon den Adel som inbjuden gäst, ni som gillar WT ...), Stream of Passion och Visions of Atlantis. Och hade gjort det, om inte andra saker kommit lite i vägen. Maken påstår att det inte är en bra idé att flyga till Belgien för att gå på festival när man är höggravid. Jag påstår att han är skittråkig, men alla, inklusive flygbolagets bestämmelser, håller tyvärr med honom. Jag är besegrad :p

(Och för att göra livet lite svinigare råkade jag ju köpa flygbiljetter utan avbeställningsskydd redan i januari bara för att jag var så bergfast övertygad om att vi minsann skulle åka igen ...)

Får man inte välja dylikt arrangemang hade jag velat se Die Toten Hosen. Lyriel hade inte heller varit fel.
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

DISTURBED:love::love:


Annars Five Finger Death Punch, fast jag såg dem för tre dagar sedan typ:D Men hade gärna sett dem igen!
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Bruce Springsteen, Take That, Mark Owen, Pet Shop Boys, Josh Groban, Gary Barlow, Robbie Williams, Depeche Mode... :o:nailbiting:
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

KL

Fall Out Boy kanske :D Eller kanske Jimmy Eat World.
Självklara valen hade varit Simple Plan eller All Time Low, men de betalar jag redan massor för att se när jag får chansen så skulle jag bli bjuden skulle jag välja nån jag inte normalt sett betalar så mycket för :p
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

device, five finger deathpunch och avenged sevefold kommer till kphm i nov!!
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

kl

Jag vill till England och se The Wombats eller White Lies. Att se The Strokes skulle inte heller vara så dumt (men helst inga av de nyaste låtarna:angel: )
(Eller resa tillbaka i tiden några år för Hellacopters på valfri stor scen)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
584
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 577
Senast: Avalbane
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
674
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp