Niklas 916 har avlidit

Sv: Niklas 916 har avlidit

Sorgligt, fin hingst det!
Såg honom på tävlingarna förra helgen, tänk hur fort det kan vända :(
RIP Niklas
 
Sv: Niklas 916 har avlidit

Vad tråkigt!
20 år är ju ingen ålder på en häst, hade hoppats att han skulle leva lika länge som far sin för jag hade gärna använt honom. Tycker att det är tråkigt att han blev så lite använd!
 
Sv: Niklas 916 har avlidit

Oj, va fort det vände! En fullt frisk häst som tävlar 130. Sen någon vecka senare död :'(
 
Sv: Niklas 916 har avlidit

Synd på en jättefin häst som varit lika bra med alla.... Men varför nämns det inte at Eva Lundqvist hade honom ett tag. Har för mig att det gick bra för henne med då :)
 
Sv: Niklas 916 har avlidit

En legend har gått ur tiden! Niklas va den snällaste hingst jag har känt, såg han å Alexandra hoppa 130 i helgen och man kan inte tro att han va 20 år.. :( :(:(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inatt hade jag en dröm som inte var särskilt svårtydd. Jag drömde att E sa att han hade funderat på om han ville ha fler barn och kommit...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Hästnyheter Pontus Söderlindhs tragiska öde har fångat hela Ridsports-Sverige. Nu har ryttartalangen avlidit, endast 22 år gammal. – Han jobbade...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter en rafflande omhoppning tog hemmaryttaren Niklas Jonsson hem segern i Strömsholms svåraste klass – 1.45-hoppningen med 20 000 i...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jan Carlsson, Rundvik. Jan Carlsson avled den 25 september i en ålder av 70 år. Han sörjs närmast av hustrun Siw, dottern Erica med...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp