Bukefalos 28 år!

Nojjig i onödan..

B

Bee Sweet´s

Veterinär besiktningen närmar sig med stormsteg känns det som.. Monstrena har hunnit bli 6 veckor nu och den 21:a ska vi till vet...

Jag är bara så himla rädd att nått ska vara fel, mycket är säkert eftersom allt började så fel med Leias förlossning...
Mina tankar kretsar hela tiden runt "tänk om".. Och vad gör man om "tänk om" blir verklighet??

Är det någon mer som har haft valpar och känt denna oro??
 
Sv: Nojjig i onödan..

Ta ett djupt andetag och ropa inte hej forrens du ar over backen.
Det gar att oroa sej for allting, jamt och standigt - med det gor ju ingen nytta. Varken du eller valparna tjanar nagonting pa att du gar omkring och ojjar dej och ar nojjig over att nagonting ska vara fel med dem.

Om det nu visar sej att det ar nagonting fel pa valparna, sa ta det som det kommer. Vad kan vara fel? Vad skulle handa om det var fel pa valparna? Skulle du inte kunna salja dem da?

I varsta fall kanske hela kullen behover avlivas, men eftersom du kallar dem for monster, sa kan jag ana att de ar aktiva och harjar runt i huset - vilket ar ett sunt tecken pa friska och glada valpar.

Oroa dej inte i onodan, det loser ingenting.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 325
Senast: Hermelin
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 216
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 465
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp