norge eller danmark????

H

hallonsylt

Hej!! Sitter här med dagens i-landsproblem...
12-15/6 är det tävling både i Norge och i Danmark och jag kan för mitt liv inte bestämma vart jag ska åka.
Snälla,ni som varit och tävlat på Norway open eller på Ride in i Danmark skriv och berätta vad ni tycker. Självklart kan ni skriva som varit och tittat oxå eller har hört från någon annan som varit på plats.
Tack!!!
 
Sv: norge eller danmark????

Jag var på Norway Open för två år sen, och har bara gott att säga! Väl arrangerad, fin anläggning, och alla super trevliga. En tävling jag gärna åker till igen, och kan varmt rekomendera. :D
Det var framridning utomhus (då i alla fall) och det skulle ju kunna bli ett problem vid spöregn... vi hade dock underbart väder.
:banana:
 
Sv: norge eller danmark????

Jag hoppas att proppen till norgetävlingen kommer ut snart.
vad jag förstått så är det ganska många svenskar som åker dit.
 
Sv: norge eller danmark????

Jag har varit på båda ställena och det är i stort sett likvärdiga tävlingar, tävling inne-framridning ute, trevlig atmosvär osv jag väljer nog Norge i år pga att det blir lite billigare att slippa bro eller färja

Malin
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 020
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 939
Senast: Stereo
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 873
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 502
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp