Normalt eller fel?

Z

Zannaah

Vår ena katt, den nya på ca 10månader, hona, har börjat bete sig en aningen underligt. Självklart ligger misstankarna på att hon löper, och inget annat. Men för att vara på den säkra sidan, innan man dra en slutsats tänkte jag se vad ni här på buke säger.

Hon har alltid varit kelig, och är det fortfarande. Men nu har hon börjat med massa konstiga saker när man pratar med henne. Hon ålar sig fram på golvet med rumpan upp i vädret och kurra som en duva. Men bara när man liksom "tilltalar" henne, eller hur jag ska uttrycka det. Är det bara vanlig löpning? Varför just när man prata med henne och inte annars?
 
Sv: Normalt eller fel?

Det är vanlig löpning, hon gör extra mycket bara när hon får uppmärksamhet. Katter är olika helt enkelt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 988
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg och uthängning av mig själv som usel hundägare :o Men såhär. Jag kanske utnämner mig själv till bukes sämsta...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 839
Senast: Korekatten
·
Hästmänniskan Jag var med om en sak igår som var så chockerande att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare, så jag tänkte höra om någon på buke...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 810
Senast: Skywalker
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp