Nu är min sambo snart i väggen

Råkade göra testet. Antar att 26 inte är ett bra resultat...:down:
Nä. Bättre att få hejd på det i tid och ändra vanor och tankesätt. Jag låg på 45 idag, efter 6 mån sjukskrivning (dvs jag mår bättre nu). Inget jag rekommenderar att prova...
 
Jag hade högt även jag men det finns andra anledningar till det.

Förövrigt så sover sambon och har så gjort det sen halv fyra ungefär. Först tänkte han vara vaken men jag nästan tvingade honom i säng. Han ville att jag skulle väcka honom nio men jag tror jag låter honom sova tills han vaknar. Måste dock gå in och hämta mitt täcke när jag ska sova så jag väcker nog honom vare sig jag vill eller inte.
 
Svårt när han inte inser själv. Det gjorde inte min bror heller förrän han en dag svimmade och när han vaknade hade han tappat minnet. Han minns varken var han bodde och han kände inte igen oss.
Hoppas läkaren kan se "igenom" hans fasad.

Jag fick också högt, typ 36, jag vet det så jag måste göra något (sova vore en trevlig sysselsättning har jag hört).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
776
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 151
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp