Bukefalos 28 år!

Nu går det segt igen

Sv: Nu går det segt igen

Ledsen att behöva säga det när du nu jobbat så länge för att få bort problemen, men Buke är fortfarande segt som sirap. Det tar evigheter att få upp sidan, ofta avvisas anslutningen och när man efter 10-15 kontaktförsök kommer hit, så går allting supersegt.
 
Sv: Nu går det segt igen

Japp segt som sirap nu, måste vänta i evigheter för att komma in på en ny tråd.
 
Sv: Nu går det segt igen

Det är Stora driftstörningar på S***y sedan igår, som beräknas vara lagat på fredag kl 19:00, så har det gått segt för dig och om du har dom, så beror det nog på det, för här går Buke fortfarande bra :)
 
Sv: Nu går det segt igen

S***y? Det är inte segt att posta men när man ska in på ett annat forum eller tråd så segar det som bara den. Ingen annan sida är så seg här.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 349
Senast: geting
·
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 100
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 504
Senast: Uttern
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 314
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp