Bukefalos 28 år!

Nu går det segt igen

Sv: Nu går det segt igen

Nu funkar allt bra!
Fast jag har haft väldiga problem tidigare i veckan...
 
Sv: Nu går det segt igen

Vad händer??!?!!
18.10 och framåt........... stelnad cement rinner bättre!!!! Det går ju inte att göra någonting!!!!
 
Sv: Nu går det segt igen

mysko skrev:
Min har fått en Jetmotor :banana:
:mad: Vad är det för fel på min då??? Är det Bredbandsbolaget som inte går ihop med Buke-serven :confused:
Alla andra sidor funkar super, men inte buke :cry:
 
Sv: Nu går det segt igen

Här går det oxå lika segt!! :mad: Nu ger jag upp och tar till vinflaskan istället... Skål! :D
 
Sv: Nu går det segt igen

Tycker Buke har funkat bra de senaste dagarna ..
Fast jag har ju iofs inte varit ute så mycket på dagtid senaste veckan, men när jag varit det har det funkat bra :)
 
Sv: Nu går det segt igen

Tänkte väcka den här tråden redan igår kväll, men då segade det så mycket att jag gav upp. Jag tycker det har segat på kvällarna hela denna veckan! Tar 10 minuter att öppna en tråd, om det ens går. Ofta får man upp att servern inte kan hittas osv. Orkar knappt öppna buke nu på kvällarna för det tar sån tid! :(
 
Sv: Nu går det segt igen

Du hade samma tanke som mig Prosit.
Nyss tog det mig 10-15 minuter att öppna en tråd. Jag ger snart upp...
Jag har total rensat min dator från kakor och sådant, så den är ren från smulor :p
 
Sv: Nu går det segt igen

Men vad är det för fel???

Idag är det så segt att man näsintill bara kommer till första sidan, inget mera.
Det tar hur lång tid som helst att skicka ett inlägg, öppna buke övht, o sen bara att klicka sig vidare.

Det står att sidan är "klar" men den är bara grön.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag har inte haft några problem just nu i alla fall.

Belastningen på servern verkar ha varit lite högre de senaste veckorna i alla fall.
Jag skall försöka titta lite närmare på detta, frågan är varför vissa verkar ha mer problem än andra vid ungefär samma tidpunkt.

Att det är segare på kvällen har säkert att göra med att fler är inne då. Tanken är dock att det inte skall var märkbart segare, jag skall se vad som kan göras.
 
Sv: Nu går det segt igen

I går kväll var värsta kvällen någonsin för mig. (ja, när det gäller seghet på buke alltså;) )

När jag loggade in nu tog det en bra stund, tog även tid att öppna ett pm men sen har det gått bra.
 
Sv: Nu går det segt igen

Cronis skrev:
Men vad är det för fel???

Idag är det så segt att man näsintill bara kommer till första sidan, inget mera.
Det tar hur lång tid som helst att skicka ett inlägg, öppna buke övht, o sen bara att klicka sig vidare.

Det står att sidan är "klar" men den är bara grön.
Så blev det för mig igår. Hela tiden. Idag är det bättre.
I går gav jag upp, försökte förgäves posta inlägg, men efter 15 minuter hade det inte hänt ett skrabadus, så jag stängde ner.
 
Sv: Nu går det segt igen

Är samma för mig, går inte att ha något annat uppe när jag är inne på buke...
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag kan ha annat öppet, inget felar utom buke. Nu går det bra, men i natt var det mardröm.
 
Sv: Nu går det segt igen

Har arbetat under natten med sidan efter detta fungerade den ett tag har sedan varit nere större delen av dagen.

Tyvärr tror jag inte att jag hittat alla problem ännu, jag arbetar vidare som jag gjort hela eftermiddagen/kvällen, jag släpper in er här igen, men blir kanske tvungen att stänga er ute om det börjar sega för mycket igen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 349
Senast: geting
·
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 100
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 504
Senast: Uttern
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 314
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp