Bukefalos 28 år!

Nu går det segt igen

Sv: Nu går det segt igen

Är det vanligt att det är segt här?
Jag är helt ny och vissa saker tar evigheter!
 
Sv: Nu går det segt igen

Då är det inte bara min sega uppkoppling som busar med mej då?
 
Sv: Nu går det segt igen

För mig har då Buke gått VÄLDIGT seeeeegt hela eftermiddagen & kvällen...tar en evighet att bara öppna ett inlägg, att byta till ett annat forum är knappt lönt att ens försöka med & att posta ett inlägg är väldigt tålamodsprövande kan jag ju säga :crazy:
 
Sv: Nu går det segt igen

Nu är det jobbigt segt tycker jag. Det tar flera försök att öppna en sida, och många gånger blir det "sidan kan ej visas". Posta inlägg tar evigheter :( Från 8.30 har det varit tjära i ledningen känns det som. Fyra försök för att komma in på det här forumet.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag har vairt inne till och från sen strax efter nio och det har fungerat bra. Igår var det dock rätt segt från lunch och en bit in på eftermiddagen.
 
Sv: Nu går det segt igen

Rullar på bra här nu idag också. Men igår kväll var det rent hopplöst. Gick inte ens att logga ut från Buke.
 
Sv: Nu går det segt igen

Det varierar väldigt mycket, men är helsegt just nu. Få se om det här kommer fram?

En god sak har strulet medfört. Jag har äntligen fått in rutin på att spara innan jag skickar. :)

LIA
 
Sv: Nu går det segt igen

Det varierar väldigt mycket, men är helsegt just nu. Få se om det här kommer fram?

En god sak har strulet medfört. Jag har äntligen fått in rutin på att spara innan jag skickar. :)

LIA
 
Sv: Nu går det segt igen

LIA skrev:
Det varierar väldigt mycket, men är helsegt just nu. Få se om det här kommer fram?

En god sak har strulet medfört. Jag har äntligen fått in rutin på att spara innan jag skickar. :)

LIA

Ja ja vi fattar :angel: :D

seeeegt igen, börjar tröttna på detta :mad:
Alla andra sidor som man besöker går snabbt :D
 
Sv: Nu går det segt igen

Segt till och från, mest till :) !

Läst-markeringarna tycks fungera bättre och jag kunde posta mitt inlägg igår efter 2 dygn.

Blir ofta dubbelt av inlägg och pm eftersom det kommer info att första inte gått fram el dyl.
 
Sv: Nu går det segt igen

-lån-

Nu är det jättesegt. Jättesegt. Har inte upplevt något snabbhetstecken alls. Det tar omkring 5 minuter att skicka inlägg.
Jag säger nog gonatt, igen...
 
Sv: Nu går det segt igen

Mycket segt till och från, någon som vet varför? Vet gunnar?
 
Sv: Nu går det segt igen

Hade nyss väldiga problem att komma in på tråd och fick detta meddelande i rutan..
Har aldrig sett det förr..


There seems to have been a slight problem with the database.
Please try again by pressing the refresh button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 
Sv: Nu går det segt igen

Det där har jag inte heller sett.
Jag ahr ju bara fått upp

"sidan kan inte visas"
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 349
Senast: geting
·
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 100
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 505
Senast: Uttern
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 314
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp