Bukefalos 28 år!

Nu går det segt igen

Sv: Nu går det segt igen

Jag kan inte starta nya trådar, får upp sidan kan ej visas. Svara på inlägg går däremot bra. På den stund jag suttit nu (ca 17.45-19.10) har jag försökt posta samma tråd flera gånger och det går inte. En tråd fick jag igenom, men inte de andra. Svara på inlägg tycks gå bättre, av någon konstig anledning..?
 
Sv: Nu går det segt igen

Klockan är nu 21,38 och det går super segt. Däremot var det mkt bättre tidigare idag.
 
Sv: Nu går det segt igen

På kvällarna har jag stängt av för att det börjat gå segt, men på dagarna fungerar det som vanligt, förutom att jag fortfarande inte kan posta nya trådar på Senior. På Gnägg funkade det, men när jag provade igen på senior får jag bara upp sidan kan ej visas. Jag får posta nya trådar, så det är då inte det. Men vad kan det vara för fel?
 
Sv: Nu går det segt igen

Visa första olästa samt färg/tjockleksmarkeringen för vilka trådar man läst/inte läst fungerar inte som de ska heller för mig.
 
Sv: Nu går det segt igen

Seeegt. Inget funkar. Går ej att svara genom vanliga sättet. klockan är 11.57.
 
Sv: Nu går det segt igen

Har oxå haft ett stopp men stängde ner sidorna och öppnade igen och då funkade det :D

Jag tar bort mina gamla länkar och skräp under verktyg lite då och då när jag sitter här och det går snabbare när det är gjort :D
 
Sv: Nu går det segt igen

13,15
kommer in på senior men inte i trådarna, "sidan kan inte visas."
 
Sv: Nu går det segt igen

Network Error (tcp_error)

A communication error occurred: "Operation timed out"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
 
Sv: Nu går det segt igen

12,00 och framåt.......... sidan kan ej visas, tar 4 år att öppna en sida. Har ett fönster öppet nu där den försöka hitta senior i 5 minuter minst.......
 
Sv: Nu går det segt igen

13.30.... Buke går seeeeegt, tar hur länge som helst att få iväg ett inlägg eller öppna ett forum eller en tråd....
 
Sv: Nu går det segt igen

13.15 totalstopp, just nu: segt.
 
Sv: Nu går det segt igen

Nu har det gått jättesegt till och från sedan 13-tiden. Det tar låååång tid att öppna trådar, att svara på dem tar en halv evighet och att byta forum är knappt möjligt pga att sidan inte kan visas. Men det är inte hela tiden, det kommer och går.....
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 384
Senast: geting
·
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 112
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 518
Senast: Uttern
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 461
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp