Nu har den kommit!!

Sidekick

Trådstartare
Nu är den här!
(Fotat med mobil, ha överseende!)

17091304.jpg

17091305.jpg

17091306.jpg

17091307.jpg


:banana: Jag är SUPER glad! Den låg väldigt bra på honom, möjligtvis lite stor men det gör inget alls.
 
Sv: Nu har den kommit!!

ojojoj... Den glänser så jag mår dåligt:crazy:










Skämt åsido, grattis, den är verkligen jättefin!

mvh Eva
 
Sv: Nu har den kommit!!

Skojigt! Den är ju nästan för snygg för att ens våga sitta i ;)
 
Sv: Nu har den kommit!!

jag är en western noll-vetare, men jag är nyfiken...
vad kostar en sån fin sadel? jag antar att det finns budgetvarieanter, som engelsk ridning,
 
Sv: Nu har den kommit!!

Läckert!!! har annars tyckt att dom översmyckade sadlarna vart för mkt när man ser dom på bild, men till häst är den ju jättesnygg!!!:D
 
Sv: Nu har den kommit!!

Passar ju dig perfekt, Pleasure-nörd som du är ;)
Du måste visa bilder sen när du rider i den också :bow:

Lite för mycket glimm-glamm för min smak dock. :smirk:
 
Sv: Nu har den kommit!!

jag är en western noll-vetare, men jag är nyfiken...
vad kostar en sån fin sadel? jag antar att det finns budgetvarieanter, som engelsk ridning,

Just den här modellen, Reinsman Trophy Queen ligger (har legat?) mellan 70-79 tusen. Men jag hade OTROLIG tur och hittade den helt ny för 26.000 + frakt och tull. :banana::love:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Mycket fin sadel! Måste få fråga... vad kostar det med frakt och tull??? Vi hade planer på att ta hem 2 sadlar till våren så jag tänkte passa på att fråga någon som gjort det:)
 
Sv: Nu har den kommit!!

Mycket fin sadel! Måste få fråga... vad kostar det med frakt och tull??? Vi hade planer på att ta hem 2 sadlar till våren så jag tänkte passa på att fråga någon som gjort det:)

Det beror helt på.. Vet faktiskt inte vad de går efter när det räknar ut den.. Vikt? Storlek?
 
Sv: Nu har den kommit!!

Nyfiken på w-sadlar. Och tagit mig friheten att låna fotot för att kludda på det lite.

Den här sadeln, och inte bara den, har en enorm uppförsbacke. Vilket gör att sitsen hamnar, vad jag tycker och vad man kallar (termer gällande eng sadlar) i bakvikt. Hur fungerar det på w-sadlar, har det ngn betydelse, vad strävar man efter när det gäller var sitsen ska befinna sig?

17091304.jpg
 
Sv: Nu har den kommit!!

ok.. får man fråga vad din väger och vad frakten och tullen gick på??
 
Sv: Nu har den kommit!!

Har också funderat på det där med bakvikten, men man vill väl hamna lite på rumpan för att få bra balans och sitta lite längre bak på hästen? Har jag missförstått något grovt nu? :p
Man måste ju sitta stadigt om man ska jobba med kossor t ex, kunna spjärna emot..
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Nova123
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Emma-pemma
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
783
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp