Bukefalos 28 år!

Nu har det kommit !!

Hambo

Trådstartare
Nu har äntligen min lille häst fått sitt pass !!
Det kom igår och kostade 482:-, det blev billigare än jag trodde.
Så nu har alla mina hästar pass !

Hej från Hambo
 
Sv: Nu har det kommit !!

När skickade du in passansökan?
Jag väntar fortfarande på passet och det är ett år sedan vi skickade in alla papper. :(
 
Sv: Nu har det kommit !!

slutet av nov.
Islänningarans fick jag i juni,

Hej från hambo
 
Sv: Nu har det kommit !!

Då kanske det finns en chans att jag får mitt pass innan årets slut.
Kan ju hoppas iaf!
 
Sv: Nu har det kommit !!

Vad bra att du har fått dina!

JKag har gått o funderat i någon vecka på vad jag möjligen kan ha beställt för 1280:- som ligger på posten o väntar, fick en ospecificerad avi, sen kom jag på att de måste vara de förbaskade passen!
Så, hoppet finns att dom har kommit! Iallafall quartrarnas, shettisens ska ju inte komma från samma ställe vad jag förstår.


Kul, då kan man ju börja skicka in på fölen o se hur lång tid det tar denna gången! :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Funderarn
·
  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 982
Senast: sweep
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Sorgsen
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 198
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp