Bukefalos 28 år!

Nu närmare det sig...

Sv: Nu närmare det sig...

Har du ingen som vill ta hand om dem, alla borde ju vara charmade av fölis iallafall!!!
 
Sv: Nu närmare det sig...

Ok...men han är ju så vacker så någon borde han charma eller kanske du själv kan charma någon=)
 
Sv: Nu närmare det sig...

BJÖRKIS skrev:
Fick ett telefonsamtal från en bekant i morse som i sin tur fått ett telefonsamtal från en annan, någon hade visst ont av att jag trodde på Nariaat som vinnare! Jag trodde hon drev med mig först, och denna någon som har ont av mig är någon som läst mina inlägg här på forumet, varför då inte ta kontakt med mig personligen? Löjligt.

Är förvånad över att du trodde att din kompis drev med dej.Jag kan förstå att vissa tycker att du uppför dej divigt. D är lätt att få d intrycket då pratar jag även irl.O den tendensen kan man se i tidigare trådar.Och nej d var inte jag som ringde.
 
Sv: Nu närmare det sig...

Men det är väl klart att man ska vara stolt över sina hästar och JA man tror på dem själv och JA man har rätt att berätta det i dessa forumen oavsett om andra inte delar ens åsikter! Jag personligen tycker att det var ett fegt handlande att berätta detta för Björkis bekant...Om nu denna fega person sitter och läser hennes inlägg, så kan väl personen lika bra vara rak och berätta det i forumet eller berätta det till Björkis istället för att springa till andra och säga det!! Nä jag tyckte att detta var väldigt onödigt gjort av denna personen och vi ska väl kunna vara diviga om vi vill utan att folk ska springa och prata om en, eller???
 
Sv: Nu närmare det sig...

toughcookie skrev:
Det är ju det att han står i ett annat stall och dom flesta tjejjerna har inte körkort....

Typiskt!!! :) Men jag håller tummarna!!!
 
Sv: Nu närmare det sig...

Tiggertjejen skrev:
Men det är väl klart att man ska vara stolt över sina hästar och JA man tror på dem själv och JA man har rätt att berätta det i dessa forumen oavsett om andra inte delar ens åsikter! Jag personligen tycker att det var ett fegt handlande att berätta detta för Björkis bekant...Om nu denna fega person sitter och läser hennes inlägg, så kan väl personen lika bra vara rak och berätta det i forumet eller berätta det till Björkis istället för att springa till andra och säga det!! Nä jag tyckte att detta var väldigt onödigt gjort av denna personen och vi ska väl kunna vara diviga om vi vill utan att folk ska springa och prata om en, eller???

Och? Har jag påstått nåt annat.Folk har väl rätt att tycka o uppfatta saker som dom vill.Du gör ju de o me råge dessutom.
 
Senast ändrad:
Sv: Nu närmare det sig...

Det lät som om du tyckte att det var helt okej att ringa och prata med Björkis bekant även om denna personen är inne på forumet, då tyckte jag att personen kunde skriva det här!! Men vi kan lägga ner detta då, för jag missförstod dig då!!
 
Sv: Nu närmare det sig...

Grattis såg hästen löpa! fint!

Håller med dig, man har helt klart rätt att säga vad man vill om sin egen och vet man och tror på sin häst så gör man!

Ska till klampen första gången på lördag och ge mitt sto ett jobb i en supersprint. Om det inte låter för uppkäftigt så tror jag att vi inte är helt borta.
Håll tummarna!

Ha det gott i vårsolen! :d
 
Sv: Nu närmare det sig...

Håller tummarna för er alla som ska till klampen på Lördag!!! Vad heter ditt sto?
 
Sv: Nu närmare det sig...

realist skrev:
Och? Har jag påstått nåt annat.Folk har väl rätt att tycka o uppfatta saker som dom vill.Du gör ju de o me råge dessutom.

Och det är jag stolt över
 
Sv: Nu närmare det sig...

Men Nizze, då kanske vi ses! jag ska ner med två treåringer, har inte kollat listan men dom ska gå samma löp iallafall...
 
Sv: Nu närmare det sig...

Galoppfolket är en liten krets och nya som sticker ut hakan är jobbigt... är det många som verkar tycka. Varför anmäler man till ett löp om man inte tror hästen att kan vinna, Hoppas gör man ju iallafall annars tycker jag att det vore fel.
Jag själv är så "flat" att jag vågar inte sticka ut hakan och säga att hästen ska gå bra för då tror jag att det blir tvärtom och han skadar sig eller något, men jag är tycker det är bra av dej att göra det, fortsätt med det :rofl:
 
Sv: Nu närmare det sig...

Jag hoppas verkligen inte jag är inblandad i rund ringningen, för i så fall vet jag inte det själv. Jo jag har väll berättat vad du har skrivit men inte mer. Hoppas jag är oskyldig men är jag inte det vill jag gärna veta för jag har mina misstankar vem det kan vara :devil:
 
Sv: Nu närmare det sig...

Vilket löp ska din häst starta i? Och vad heter den?
 
Sv: Nu närmare det sig...

Dom ända gångerna du är här och skriver, då skriver du spydiga och dumma saker. Är det fel att ha en tro på sina hästar? Om man inte hade det så skulle det ju inte vara lönt att ens sattsa på dom. Kanske inte var du som ringde, men en klocka säger något om att du ändå är delaktig i det.

Grattis BJÖRKIS
 
Sv: Nu närmare det sig...

shady skrev:
Är det fel att ha en tro på sina hästar? Kanske inte var du som ringde, men en klocka säger något om att du ändå är delaktig i det.

Grattis BJÖRKIS


Kan du informera mej om var i texten jag tycker att de är fel att tro på sina hästar? Har inte ens sagt vad jag tycker utan att jag kan förstå att folk tycker att endel kan vara diviga.Allt beroende på vilken synvinkel man ser ifrån.
Så då är det helt ok att hoppa på mej bara för att jag inte fjäskar och stryker medhårs. :confused:
 
Sv: Nu närmare det sig...

Björkis- Vi har hästar i lopp 4 och 6 det betyder att jag är upptagen mellan de loppen. Sen så ska jag titta på lopp 7 och 8 där stallägarens hästar startar!!! I vilket lopp startar Funolga??

Vi hinner säkert träffas imellan någonstans :) :banana: :)
 
Sv: Nu närmare det sig...

Jag är Marie Björk, mitt telefonnummer är 076-205 79 30, du är välkommen att ringa och prata med mig när du vill. Jag är inte divig, kaxig eller elak. Dock har jag mina åsikter, som jag står för. På vilket sätt anser du mig snobbig?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är född med ett beckenfel; beckenbenet vrider sig succesivt så att det tippas framåt. Till följd av detta dras också ryggraden ihop...
2
Svar
32
· Visningar
4 269
Senast: Liten
·
Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp