Bukefalos 28 år!

Nummer 7 om våra fina 06:or

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

Tråkigt att de är skadade båda. Lite vinter vila kanske hjälper.

Kl
Fick en härlig ridtur igen. Åkte till nya ridvägar med tjejen som rider gammelhästen. Roligt att få sällskap.;)
 
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

skippade lite mediciner bara för att kunna rida en sväng idag i skritt o lite trav (15 min på utebanan) det var en sån fin dag, kyligt men härlig sol. Sista passet på utebanan nu dock, idag var den hård och frösen. Får vara glad att man kunnat rida på den såpass länge under året ändå. Tänk, snart är det jul, inga julkänslor här...hoppas vi får lite snö till jul! Enda tiden på året då snön är okey,,,sen ska den bort :D vi tänkte tolka gammeldamen iår...ska man ha skidor eller pulka!? :p Brukar ni tolka era hästar?
 
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

Men fy, det lät inte roligt...
Då förstår jag att det måste vara extra kul att vara igång med henne nu.
Skönt ändå att allt verkar ha slutat bra.

Ja, och jag är så otroligt tacksam mot tjejen som kunde ha Bianca hos sig i två månader och intensivbehandla med laser mm efter att skadan förvärrades. Utan henne hade nog inte Bianca funnits idag. Så otroligt mycket pepp och med inställningen att vi SKULLE laga Bianca. Hon har dessutom en terrängbana som jag gick och sneglade längtansfullt mot under våra rehabpromenader, men knappt vågade tro att vi skulle kunna prova på. Trodde ju knappt att jag skulle få sitta på henne över huvud taget igen. Men drygt ett år senare var vi där och hoppade! :bump:
 
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

KL

Ja jag har varit dålig på uppdatering här det sista men det har varit mycket nu med både det ena å det andra. Hästarna mår iaf bra o är igång, har inte tänkt någon längre vintervila för någon, min erfarenhet säger mig att det fixar dom så bra själva oftast...å läser man här i tråden så stämmer det nog rätt bra!:o

Tråkigt med alla skador här men jag hoppas alla snart mår bättre. Har sett allas filmer o vi har verkligen ett gäng fina hästar här!:bow:

Har ni fått nån snö? Här har kommit lite, bara så det lyser upp i mörkret lite grann å så får det gärna förbli.
 
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

*KNAPPLÅN*

Tråden har nu gått över 1000 inlägg, så för överskådlighetens skull, låser jag tråden och önskar er välkomna att starta en ny tråd.

Mvh

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 690
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 187
Senast: Och_Aye
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 539
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp