Önskan - ett snabbval där man kan "bocka i" alla sina bevakade trådar, och sen bocka ur de man vill ha kvar innan man slutar bevaka. Så man slipper sitta och klicka i sida upp och sida ner.
 
Jag gillar också färgerna! Jag älskar ju egentligen blått men den rosa gör sig mycket bättre tillsammans med den gröna. Tack också för att pilarna försvann från telefonversionen :bow:

Menyerna i överkanten är också mycket snyggare nu och jag är glad att det blev mindre plottrigt utan fler klick! (Dator).
 
Jag skulle vilja komma åt notiserna i klibbmenyn :up:
Jag tror nog du får leva med att ge dig till tåls tills du byter sida och kommer högst upp igen :)
Det är möjligt att lägga in notiser m.m. i menyn, men de skulle stjäla plats och tränga undan saker i menyn på mindre skärmar, så jag valde att inte göra så.
 
Jag tror nog du får leva med att ge dig till tåls tills du byter sida och kommer högst upp igen :)
Det är möjligt att lägga in notiser m.m. i menyn, men de skulle stjäla plats och tränga undan saker i menyn på mindre skärmar, så jag valde att inte göra så.
Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.

Och på mobilen - kan man se fler än två notiser utan att gå in på "visa alla"?
 
@Gunnar - får man önska sig något? Jag saknar ofta ett hjärta bland smileysarna. När man vill visa kärlek och medlidande tycker jag att ett enkelt hjärta passar bra, :love: ser för lycklig ut på något sätt. Nu skriver jag :heart istället men ett helt hjärta skulle ju vara mycket finare :)
Nu är väl detta inte en allmän önsketråd :) men jag skall se vad jag kan göra, om inget hänt om en vecka kan du väl påminna mig.
 
Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.

Och på mobilen - kan man se fler än två notiser utan att gå in på "visa alla"?
Men byter du aldrig forum, eller tråd? Då borde den klibbiga menyn hjälpa till och då borde du direkt se om du fått några notiser, eftersom du då hamnar överst på sidan.
Får försöka kolla på det där med antalet notiser i mobilen.
 
Nu hade jag lyckats få ihop fler än två notiser så jag kollade på mobilen, jag fick upp de fyra den via popupen talade om att jag hade plus två till. Jag ser alltså sex notiser på min mobil, så länge de är nya nog antar jag, sedan antar jag att de försvinner även om det inte kommer in nya. Jag har inte ful koll på detta. :)
 
Jag upptäckte precis ett problem på "gamla" varianten nu när jag sitter vid datorn. Jag får anstränga mig för att se vilken sida jag är på när jag går in i trådar med flera sidor. Nu är jag på sida 15 i den här tråden, men jag måste först fundera på var sidnumreringen finns och därefter bestämma mig för att se vilket sidnummer som är markerat. M.a.o, det hade varit tusen gånger bättre om det var tydligare. Likaså är den gråaktiga bakgrunden bakom den här skrivrutan och själva inläggen så ljus att allt flyter ihop och blir jobbigt. Jag har bara loggat in på buke nu och tittat i den här tråden (alltså inte hunnit sitta här så länge alls) och är redan så trött i ögonen att det efter det här inlägget blir till att kolla facebook, mail, andra communitys... Mina ögon måste vila.
 
Nu är väl detta inte en allmän önsketråd :) men jag skall se vad jag kan göra, om inget hänt om en vecka kan du väl påminna mig.
Du behöver inte påminna mig om just detta, jag tänkte att det är nog lika bra att ta tag i det direkt om det skall bli gjort, petade in två till när jag ändå höll på.
 
Tänkte tipsa er som är aktiva i denna tråd om att ni gärna smygtesta den nya stilen, klicka nere till vänster där det ex.vis står Stil: Bukefalos. Det kommer upp ett popup fönster välj Stil: Nya Bukefalos

Jag vet inte om det här hör hemma i den här tråden men eftersom det var här du tipsa om den nya stilen så tar jag det här.

När jag är inne på den nya stilen och loggar ut så hamnar jag på gamla buke, så är det väl inte tänlt att fundera? Har hänt flera gånger, tror varje gång. Det går att använda nya stilen oinloggad så just det verkar inte vara problemmet.
 
Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.

Och på mobilen - kan man se fler än två notiser utan att gå in på "visa alla"?

Jag håller med dig. Jag skrollar ju upp för att komma till notiserna, så då måste jag ju ändå gå hela vägen upp. Hade varit smidigt om man kunnat komma till notiserna lite lättare/snabbare.

Funkade helt okej på telefonen. Mindre felklick! :up:

Haha. var tvungen kolla de nya smileysarna. :turd: <--:D:o
 
Jag vet inte om det här hör hemma i den här tråden men eftersom det var här du tipsa om den nya stilen så tar jag det här.

När jag är inne på den nya stilen och loggar ut så hamnar jag på gamla buke, så är det väl inte tänlt att fundera? Har hänt flera gånger, tror varje gång. Det går att använda nya stilen oinloggad så just det verkar inte vara problemmet.
Nu har jag ändrat så att den nya stilen är standardstil för oinloggade, mer kommer.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
1 888
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 291
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp