Bukefalos 28 år!

Buke börjar verkligen få "fifty shades of grey" nu , opersonligt. Jag har försökt vänja mig/gilla det men det funkar verkligen inte :meh:
 
Jag har ett önskemål @Gunnar
Det har inte med färgen att göra men en ändring som kommit nyligen. Det gäller menyerna högst upp, det går inte att flytta annonserna längst till vänster? Dels blev jag lite förvirrad när de var mitt i, men framförallt så når jag inte mina favoritforumdelar med tummen när jag håller telefonen ståendes. Ja, lite bekväm är jag men det skadar ju inte att önska :angel:

 
Raden där det stå vilka som gillat ett inlägg är ganska irriterande nu, eftersom det är en ruta runt dras uppmärksamheten dit.
 
tycker inte om att hästar är längst till vänster.. det ska vara som innan med annonser/om buke osv till vänster, hästar/ridning och tävling i mitten och förälder/katter åt höger :) dvs de bra sakerna i mitten ^_^.

blir fel så som det är nu :(
 
Jag har ett önskemål @Gunnar
Det har inte med färgen att göra men en ändring som kommit nyligen. Det gäller menyerna högst upp, det går inte att flytta annonserna längst till vänster? Dels blev jag lite förvirrad när de var mitt i, men framförallt så når jag inte mina favoritforumdelar med tummen när jag håller telefonen ståendes. Ja, lite bekväm är jag men det skadar ju inte att önska :angel:

[/QUOTE

Håller med. Supefförvirrande att ha annonserna "mitt i". Och jag dom aldrig kollar vad jag gör utan bara trycker där jag brukar trycka av gammal vana hamnar fel hela tiden :D
 
@Gunnar Jag har ett önskemål, det är väldigt jobbigt att läsa grön text på mörkgrå ruta, den som visar i vilket underforum något är skrivet. Kan man göra det klarare på något vis? Just nu känns det nästan enklare att gissa sig fram :cautious:
 
Just nu känns färgerna gammalmodiga och tråkiga. Det funkar men är trist, i synnerhet de gröna överst skulle behöva få lite liv. Kontrasterna mellan användarnamn och den gråa bakgrunden samt sidnumreringen på grönt kunde bli bättre - ja det funkar, det är läsbart men lite ansträngande.
 
Som jag skrev tidigare "Det är alltid lika spännande att logga in nu för tiden och se vilka färger det är denna gången" :up:

Gillar annars @Linda8142 s förslag allt i rosa :D

Det är inte 50 nyanser av grått utan 50 nyanser av rosa :laugh:
 
Tyckte bättre om det gröna än det gråa som blev nu där uppe på raden med ens användarnamn, inkorg och notiser och det.

Tillägg: Ok det mörkare gråsvarta är bättre än det ljusgråa iaf.
 
Och nu tror jag det blev en annan färg i rubrikraden under tiden jag bytte från en tråd till en annan. Spännande :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: slant98
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
621
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp