Bukefalos 28 år!

Nya Amigo Hero

Plattan är i hård plast och testad i två år innan den släpptes så den lär hålla hyfsat. Jag har klämt på det men kommer inte köpa.
 
Det är väl bara att stoppa in det i en JÄTTEkall frys tänker jag mig. :angel:
Det anser de nog att de har gjort. 20 minusgrader är extremt på den där ön. Där jag jobbade hade hästarna "heavy" täcken på sig, och människorna termobyxor, när det var 10 plusgrader.
 
Puttar upp denna gamla tråden! Nu har det ju gått några år, är det någon som har testat den nya knäppningen och kan ge ett utlåtande? :)

Jag har testat och gillade ej den pga den satt alldeles för högt upp och tyckte att täckena med denna knäppning är trängre i bogen än de andra amigo hero jag har. Tummen ner för mig.
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 002
Senast: villhöver
·
Utrustning Vet att den kombon inte är "kompatibel" med fastsättningen av linern i täcket, men funkar det ändå utan att fästa täckena i varandra...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: peperoni2
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp