Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Trani Nejnej, du har missat hur man ska göra. Du ska inte läsa igenom dina egna inlägg, det räcker med att kolla notiser så ser du vilka som gillar dina inlägg! :up: ;)

Hahah, nu kommer du väl inte bli lugnad, men jag såg det stavfelet och tyckte att det inte var helt likt dig. :D
Alltså, jag skulle skriva ihop hur folk ska göra och det ingår att kontrollera än det ena och än det andra, men det skaver fortfarande att använda samma ord i mening efter mening. :p
Synonymer.se? Någon?

F ö så är det visst jättegott med cigg. Särskilt luckies. :d

(Jag är icke rätt person att fråga om stöd för att hålla missbruk i schack.)
Kan säga att @mandalaki inte är det heller. Det blev totalfail när jag bad om hjälp att sluta missbruka Gilla-knappen...

Åh, snus... Det luktar ju så himla gott. Smakar tyvärr inte lika gott som det är. :meh:
Testa Jakobssons Melon... Både smakar och luktar som melontuggummin, fast det är extra strong...
Idag är en fin dag *trallar* :up: Diamantborraren kom igårkväll ;)
Hur många gånger? :sneaky:

EDIT: Första inlägget på sidan 101! 101 dalmatiner FTW! @athena_arabians fick dock inlägg nr 2000... :meh:
 
Jag vill för övrigt ha semester nuuuuuuuUUuuuUUuUUuu! De sista veckorna innan semestern och de första efter är fan de längsta på hela året :rage:
 
Jag vill för övrigt ha semester nuuuuuuuUUuuuUUuUUuu! De sista veckorna innan semestern och de första efter är fan de längsta på hela året :rage:
En annan jobbar sin sista (officiella) vecka på det här jobbet nästa vecka. Men eftersom jag inte har något annat på G än så lär jag, om inget dyker upp under semestern, knappt märka av att jag sagt upp mig i höst. Jag erbjöd mig att jobba kvar, fast på timbasis och utan att vara bunden (ifall något dyker upp). Facket lär väl få hjärtklappning men det funkar bra för både mig och min arbetsgivare :D
 
En annan jobbar sin sista (officiella) vecka på det här jobbet nästa vecka. Men eftersom jag inte har något annat på G än så lär jag, om inget dyker upp under semestern, knappt märka av att jag sagt upp mig i höst. Jag erbjöd mig att jobba kvar, fast på timbasis och utan att vara bunden (ifall något dyker upp). Facket lär väl få hjärtklappning men det funkar bra för både mig och min arbetsgivare :D

Men vad fort tiden gått, jag tycker du sa upp dig nyss! Perfekt överenskommelse juh :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
23 222
Senast: Sedna
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 180
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Shaggy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
412
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Prognos för rotation/sänkning
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp