Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan jobbar sin sista (officiella) vecka på det här jobbet nästa vecka. Men eftersom jag inte har något annat på G än så lär jag, om inget dyker upp under semestern, knappt märka av att jag sagt upp mig i höst. Jag erbjöd mig att jobba kvar, fast på timbasis och utan att vara bunden (ifall något dyker upp). Facket lär väl få hjärtklappning men det funkar bra för både mig och min arbetsgivare :D
Har också en vecka till tre veckors semester. Håller också på att fundera på att säga upp mig. Trivs jättebra på jobbet, tjänar väldigt bra för mitt yrke, MEN pendlingen håller på att ta knäcken på mig. Eller egentligen inte pendlingen i sig, men att dagarna blir så förgjordat långa. Ringer jag ett samtal så har jag mitt gamla jobb tillbaka så det är inget problem.
 
Han stack iväg till jobbet kl 3 :p fast jag och kisse (som INTE var glad att bli av med sin säng!) låg kvar ett tag till.

Utfodring och skattjakt lät jobbigt så här på morgonkvisten :crazy: Har du inte hittat några städdrakar?!
Stackars kisse! :cry:
Den yngsta avlämnad på golfläger, något gick j*vligt fel i beställningen, jag skulle ha hästälskande barn som skulle tävla och bli bäst i sverige på häst, tjena, en skjuter och en håller på med konstiga sporter som fotboll, innebandy och nu golf? Seriöst, kan man reklamera på något sätt?
Den ena kan möjligtvis uppbåda lite intresse att borsta en häst och eventuellt köra men där går gränsen, och absolut inte regelbundet. :arghh:

Och de där städdrakarna, de skulle jag väldigt gärna vilja ha! :love:
 
Stackars kisse! :cry:
Den yngsta avlämnad på golfläger, något gick j*vligt fel i beställningen, jag skulle ha hästälskande barn som skulle tävla och bli bäst i sverige på häst, tjena, en skjuter och en håller på med konstiga sporter som fotboll, innebandy och nu golf? Seriöst, kan man reklamera på något sätt?
Den ena kan möjligtvis uppbåda lite intresse att borsta en häst och eventuellt köra men där går gränsen, och absolut inte regelbundet. :arghh:

Och de där städdrakarna, de skulle jag väldigt gärna vilja ha! :love:

Man ska skaffa drake istället för BARN.
 
Drakryttare har ju alla hört talas om...
drakryttare2.jpg

Jag hittade en bild på dig, men det verkar som om man fortfarande måste ha ett barn som rider?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
24 539
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 189
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Shaggy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp