Bukefalos 28 år!

Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
"När du krälat dig ut ur RUMMET tar du till höger. Nu är det läge att skjuta alla tankar på patriarkatet ur ditt sinne, om du inte vill sluta i en hulkgråtande hög på golvet i toaletten strax till vänster du härnäst ska KONTROLLERA. Tro mig. Jag talar ur egen erfarenhet."

Vad tror du, kommer jag få behålla jobbet efter mina målande beskrivningar av hur jag sköter mina uppgifter? :D
 
Åh @Trani jag är röksugen. Det är ju år och dar sedan jag slutade. Och så smakar det äckligt. Men jag saknar GREJEN. Det är liksom trevligt och mysigt och socialt. :trånande:

Och dyrt, ohälsosamt och illaluktande. :yuck:

Men jag vill ÄNDÅ!
 
@Mammas din ersättare kommer att älska dig! Kanske bli psykotkär och börja förfölja dig men vafan, krig och kärlek etc och det är väl fint att vara omtyckt?

Jag tryckte precis in en prilla snus. Rekommenderas! Eftersom jag har en fitta och vet min plats i samhället så är jag noga med att köra snus med lakritssmak. Så behöver varken jag eller omgivningen bli genusförvirrade. Är jag inte en duktig och omtänksam nikotinist? :D
 
F ö så är det visst jättegott med cigg. Särskilt luckies. :d

(Jag är icke rätt person att fråga om stöd för att hålla missbruk i schack.)
 
@Trani Vet du det för att du vet hur du skulle reagera? ;) :D

Åh, snus... Det luktar ju så himla gott. Smakar tyvärr inte lika gott som det är. :meh: Lakritssmak går väl an, men jag fastnade mer för tuggtobak när jag testade det:
Oliver%20Twist%20Tropical%20Chewing%20Tobacco%20Bits.jpg

Men känns helt enkelt otroligt korkat att börja såhär ett par år efter att jag lyckats sluta?

Luckies som i vanliga lucky strike eller just de som räknades som luckis när de fortfarande hade det? :D
 
@Trani Vet du det för att du vet hur du skulle reagera? ;) :D
Hur annars!?

Haha jag tycker att snus luktar äckligt (håller andan när jag öppnar dosan) men smakar gott. Eller rättare sagt så smakar catch lakrits och Knekt gott. Jag är lite kinkig med snus. Finns många äckliga sorter.

Luckies som i vanliga lucky strike eller just de som räknades som luckis när de fortfarande hade det? :D
Båda... :sneaky:
 
Tuggtobak har jag aldrig provat. Föreställer mig något i stil med att smaska på lössnus men jag antar att det är betydligt godare än så. Hoppas jag.
 
Betyder det att du förfölj... jag menar, uppvaktar mig intensivt, nu? ;)

Hahaha, vi är varandras motpoler i frågan... betyder det att vi inte längre kan dejta? O_o

Här är en bild på mig med den i!
30477_1205709168.jpg


;) Nej, alltså, jag tuggade den inte utan la upp den som en prilla. Den smakar godare, är "lenare" i konsistensen och rent igenom bättre. Det är typ någon form av rulle som man lägger upp under läppen, så den är inte lös alls. Gud, jag blir så sugen nu, haha! Jag kommer säkert köpa mig en ask imorgon om jag hittar det någonstans. :angel:
 
Ungefär som att en KUK passar i en FITTA och därför är det syndigt idka något annat könsligt umgänge än mellan just de kroppsdelarna? :idea:

Givetvis endast i föreningar välsignade av GUD.
 
Exakt så! Men vi måste vigas först. Kommer bli ett makalöst vackert bröllop! Du som brud med ditt vackra tuggtobaksleende, vid altaret öppnar du snusdosan som symboliserar ditt kvinnliga sköte och ger mig prillan som symboliserar vårt kärleksbarn. Jag stoppar in den i käften som ett löfte om att alltid ta hand om dig (eller suga på dig?).

Du kan få bestämma vart vi åker på smekmånad. :D

Sedan lever vi lyckliga och du luktar på mitt snus resten av våra dagar!

Slut
 
Apropå ingenting så tycker jag att den här tråden har bästa rubriken någonsin typ.

Förutom "Ömma ballar av ringskor" som jag skrattar lite inombords av varje gång jag ser. Enbart för att jag tänker mig reaktionen hos den som skulle hitta den utan att fatta sammanhanget.
 
Åh, det låter så vackert att jag genast måste ta mig en liten onnpaus! :love:

Smekmånad i bastuträsk? Du, jag, en stock (höhö) snus och ödsligheten?

Hahaha! Jag har helt missat ömma ballar-tråden! :D
 
Idag är en fin dag *trallar* :up: Diamantborraren kom igårkväll ;)
Och du är redan vaken? Eller har du inte somnat än? :angel:
Jag ska utfodra mina BARN jag... Den ena ska på golfläger.. O_o Den andra ska ha kompis som kommer halv åtta... :meh: Nåja båda nöjda och jag kan fortsätta med mitt projekt "Hitta hemmet" Jag anar att det finns någonstans under all bråte, hundhår, skräp och ren tvätt... :crazy:
 
Och du är redan vaken? Eller har du inte somnat än? :angel:
Jag ska utfodra mina BARN jag... Den ena ska på golfläger.. O_o Den andra ska ha kompis som kommer halv åtta... :meh: Nåja båda nöjda och jag kan fortsätta med mitt projekt "Hitta hemmet" Jag anar att det finns någonstans under all bråte, hundhår, skräp och ren tvätt... :crazy:

Han stack iväg till jobbet kl 3 :p fast jag och kisse (som INTE var glad att bli av med sin säng!) låg kvar ett tag till.

Utfodring och skattjakt lät jobbigt så här på morgonkvisten :crazy: Har du inte hittat några städdrakar?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 244
Senast: Lyan
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
4 188
Senast: Trott
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 432
Senast: EmmaBovary
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 227
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Rumsren - hur gör ni på natten?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp