Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag berättade för UNGEN vart hans byxor låg. Får till svar, med trånande tonfall: "Taaack mamma, du är min hjälte!" :love: undrar just vem som lämnat denna ljuva avkomma? :love:
 
@Hyacinth No more frukost säger jag!

Själv leker jag #tråkförälder för tillfället. Nej, du får inte ställa stolen i soffan. Nej du får inte stå på soffryggen. Nej du får inte ställa fåtöljen i soffan. Nej du få inte stå på bordet. Nej du får inte stå på TVn....
 
Sura nappar har jag hört talas om som godis. Men sura kattungar?
197420_363737503714311_161171998_n.jpeg
 
Hm jag bildgooglade regndrakar, men det var väldigt ont om dem... Tydligen är de utdöda? Hur nu det har gått till...
hettyr.jpg

Kan det vara så att avelsbasen blev för smal eller vad tror ni?
 
Eftersom allt i tråden bör vara OT så: har nätdejtingtråden fått åka till trådhimlen eller ska jag ta det lite lugnare med retsinan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
7 492
Senast: Rosett
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 090
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp