Bukefalos 28 år!

Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var just med om en konstig grej på fejan. Hade lagt ut bilder från en vandring jag gjorde idag i en grupp, bland dem som gillade var en främmande grek. Så fick jag en begäran om att han ville tagga sig i en av bilderna - och nu ser det ju ut som om jag vandrat med honom! :arghh:
Men han kanske vill vandra med dig? Eller så var han där och du såg honom inte? Mycket elakt tycker jag! Men jag tror förstås att han har läst trådarna på Bukefalos och insåg att han bara måste ha dig!! Speciellt efter att du har använt silvertejpen!
 
Jag vill också bildgoogla roliga saker... Men min dumma telefon vill inte ge mig tillgång till Googles bildsök. Min telefon näthatar mig. :cry:
:cry: Men jag kan bildgoogla åt dig! Till exempel näthat:
darthvader.jpg

Jag borde ha insett att StarWars var roten till allt ont!

Eller bildsök:
145332_450.png


Men det märkligaste är när jag googlade på telefon:
enho%CC%88rning.jpg


Kan visserligen ha varit att jag sökte på enhörnings telefon... Men jag tror att det är ett tecken!
 
Haha, jag måste bara inflika att det är helt underbart att ni redan lyckats fylla en tråd och är inne på eran andra :D

Det måste ju vara nytt Buke-rekord, med hedersomnämnande, röd matta och hela faderullan!

Jag är offentligt impregnerad :bow:
 
Du har säkert TVÅ horn! :devil: :love:

Är man enhörning dubbelt upp då?
344bd0393060dfd90f1e167a433abdaf-d56eje1.png



För övrigt är jag djupt sårad över att ingen taggade mig till denna tråd. Efter allt jag har gjort för er i förra tråden... Lärt er om vad man kan använda vattenmeloner till, hjälpt till att skicka isdrakar när ni behövde det osv.... Och detta är tacken jag får?!
 
Fuck it, de får bli risk för dubbelpost.


Hm jag bildgooglade regndrakar, men det var väldigt ont om dem... Tydligen är de utdöda? Hur nu det har gått till...
hettyr.jpg

Kan det vara så att avelsbasen blev för smal eller vad tror ni?
Överarbetade, överexponerade och underskattade, skulle jag tro. De slets ut innan de kunde bygga upp en bra avelsbas. Eller så blev de offer för skyddsjakt, med tanke på alla översvämningar och grejs.

Nä, bevisligen har du ju fått ligga en gång per barn (om du inte har tvillingar då).
Faaast, hört talas om jungfrufödsel?
 
Det är en stor konst att kunna skriva flera tusen inlägg om ingenting. Jag har gjort det i många år nu :D
Jag gjorde det under hela min studietid. Synd att man inte kan få betyg för ordbajseri. Jag hade lätt kunnat få en fil.dr i det.
Alltså i den här tråden får jag reklam om en banan! Måste vara för att den handlar om enhörningar.
Eller för att vi pratar om oinkilade och jungfrufödslar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 958
Senast: Tonto
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 065
Senast: Halcyon
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 189
Senast: EmmaBovary
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 098
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp