Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men åter till trådens ämne!

pinata-enharning.jpg
 
Var just med om en konstig grej på fejan. Hade lagt ut bilder från en vandring jag gjorde idag i en grupp, bland dem som gillade var en främmande grek. Så fick jag en begäran om att han ville tagga sig i en av bilderna - och nu ser det ju ut som om jag vandrat med honom! :arghh:
 
Jag vill också bildgoogla roliga saker... Men min dumma telefon vill inte ge mig tillgång till Googles bildsök. Min telefon näthatar mig. :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
7 492
Senast: Rosett
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 090
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp