Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jaha haha inte här på vår city gross iaf ;) så surt! jag som så gärna hade velat ha det schabraket..:( får hoppas att det kommer ut nånstans så ja kan köpa det ;) du har inte tänkt sälja dit? ;) haha
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag fick hem dessa 2 på posten idag :D

_DSC1845.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag köpte 2st JH schabrak på hööks på rean, de är bland de bästa schabrak jag har haft!
De är snygga, ligger riktigt bra under sadeln och är inte så små som de flesta hööks schabrak är, dessutom har de en väldigt bra undersida där ingenting fastnar fast de fäller just nu.

DSC_2020_zps2fd23c83.jpg


DSC_1901_zpscae2e780.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

jag hr det bruna men gillar inte det. ligger inte stilla som de andra schabraken jag har :(
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

*KL* Någon som har bild på Equilineschabrak i creme/beigh/bruna nyanser?
(och så tar jag gärna emot PM om förslag på inköpsställe för Equilineschabrak..)
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
969
Senast: skiesabove
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 487
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 939
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 728
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp