Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

kl

Jag har shoppat lite med senaste tiden, har dock lite hjärnsläpp vad det gäller inköpen.. men har bilder på några saker!

Softshelljacka från Pikeur, ni får ursäkta matchningen, det var inte meningen att vi skulle vara med på bild haha :)
ccc07_202532004.jpg


Mini horse lyx slickgodis och lite svampar. Passade på att sätta upp en hylla i stallet med.. jättenöjd! :)
aaaa05_202311881.jpg


Smala, mjuka Lippo-tyglar
aaaa01_202311723.jpg


Boots till stora killen, tänkta till transportering.
aaaa03_202311795.jpg


Ett SMHN från Hööks, hoppas deras är fina i kvaliten, hittills har det hållt iallafall! Nästan halva priset mot orginalen som vi annars har..
aaaa04_202311830.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

oj haha! trodde jag var inne i "nya shopping-tråden" :D
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Detta jacson schabrak ropades in på tradera, ska vara en huva till från samma serie med å. Får se hur det ser ut när det väl kommer med posten.

33064187.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Stod och klämde på det bruna men det blev inget sådant...*ångrar* :crazy:

Har du någon bild på det under sadeln?
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag köpte också ett sådant. Det fick invigas av ponnytanten. Det låg riktigt bra under sadeln!
317c214d.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag är också jättenöjd med passformen :)! Och så tycker jag att färgen är så annorlunda och fin.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

dsc_8447_5017f7759606ee511100001e.jpg

Ett charlies schabrak. Får se hur kvaliten är men det var fint och väldigt billigt :)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Nä de tror ja inte!:o har inte vågat räkna men har nog gått över 50st nu.. :D
Men har man några hästar så går det åt schabrak på sommaren.
Har inte tagit bild på alla än så fler kommer:laugh:
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
968
Senast: skiesabove
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 487
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 934
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 715
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp