Nya färgerna godkända!

Kul! :)

Nu ska jag läsa allt som bestämts i helgen, i år var det ju inget som rör oss uppe, men det är alltid lika kul att veta vad som händer (dessutom kan det vara bra att ha koll)
 
Vart kan man läsa det? Jag fick informationen från en andrahanskälla, men vart man man hitta info om alla beslut?
 
Här har en av de norska deltagarna skrivit vad som hänt under helgen, referat från de tidigare dagarna går också att hitta där någonstans...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 285
Senast: Puffindog
·
Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
2 513
Senast: MiaMia
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
688
Kläder & Bli fin Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
2
Svar
24
· Visningar
2 222
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp