Bukefalos 28 år!

Nya stallskor!

jag har MH rimfrost paddock...de är varma men inte för varma och vattentäta! helt underbara! mina easy rider har gått hål i...märkte det en regnig dag när jag var ute med knattarna :smirk:...annars gummistövlar
 
Jag har ett par blundstone. :love: Dom är jättebra. Dom håller precis i ett år för mig (använder dom varje dag) Och då rengörs och smörjs dom alltför sällan. Dom fyra senaste årena har jag haft fyra par såna och ska nu köpa mitt femte. :)
 
Har ett par Mountainhorsekängor som hållit bra i snart tre år, förutom broddhålet (!) som trampats in... A och O när det gäller läderskor är dock smörjning och underhåll för ökad livslängd. Tråkigt, men sant.

Att skorna håller 2-4 år får anses som bra om man ser till köpesumman tycker jag, för åtminstone mina använda OFTA och MYCKET. Lik förbaskat är det surt att slänga ut pengar på nya ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 452
Senast: kurakosz
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
856
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver nya skor till vintern men vet inte vad jag ska ha. Är väldigt frusen så behöver skor som verkligen håller värmen samtidigt som...
2
Svar
26
· Visningar
1 238
Senast: Springer
·
Utrustning Vad har ni för skor på er i stallet? Jag har tidigare alltid ridit i ridstövlar och om jag bara skulle springa ut och mocka eller fodra...
2
Svar
33
· Visningar
3 377
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp