Vad ska ni ha för skor i vinter?

belenka winter 2.0 neo och belenka entice gick jag i förra vintern, blir samma i år också, gillar dem mycket!
 
Jag knatar runt i skor från Merrell eller Icebug. Håller mig varm och nöjd. Är också noga med att klä mig varmt på benen, för då hålls fötterna varmare.

Hade gärna haft typ gummistövlar med broddar dock... Men sådant verkar skotillverkare tycka att är onödigt :cautious:
 
Jag har tyvärr stora problem med fötterna...vilket gör att alla snygga skor står och dammar typ. Men ska troligen ha dessa med speciella sulor i.

pink-leather-acne-studios-ankle-boots-8642098-1_1.jpg
 
Jag köpte ett par lite fodrade Dr Martens förra vintern. De fungerar till vardags tycker jag. (Fast mest använder jag ofodrade eftersom jag tillbringar större delen av dagarna på kontor. Och för att vintern ofta inte verkar innebära mycket kallare väder än somrarna numera…)

Lite väl hala kan jag dock skriva under på att de är.
 
Det enda som kan rädda min fötter från att frysa är antingen elstrumpor eller att stoppa ner handvärmare och tåvärmare.
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Törnrosa
·
Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 333
Senast: Tassa
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 857
Senast: kamomillo
·
Trädgård & Växter Vi har en liten tråkig rabatt där jag vill plantera en marktäckare. Problemet är att de små syrenernas rötter är enorma och att det inte...
2
Svar
22
· Visningar
999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • SHL 23/24
  • Balkongtråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp