Nyköpingsträff en ny upplevelse

ja absolut, inte dyrt och maten var bra.
Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.
Men uppdraget blev ju tydligen utfört med den äran ändå.

@Cattis_E , @Tranan, @cambodia, @Halcyon, @cirkus, @movi, @Therese1988, @golit
Jag skulle vilja föreslå att vi ses tre gånger
Först 22 oktober på Athena Kolgrill
Om det är kul så kör vi igen 28 oktober på något annat ställe.
@Tranan kanske hakar på ytterligare en provätning? Nu vet jag ju hur snabb som du är.

Och så en sista liten intim träff på 3 i november om inte fler har anslutit sig till dess.
 
Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.
Men uppdraget blev ju tydligen utfört med den äran ändå.

@Cattis_E , @Tranan, @cambodia, @Halcyon, @cirkus, @movi, @Therese1988, @golit
Jag skulle vilja föreslå att vi ses tre gånger
Först 22 oktober på Athena Kolgrill
Om det är kul så kör vi igen 28 oktober på något annat ställe.
@Tranan kanske hakar på ytterligare en provätning? Nu vet jag ju hur snabb som du är.

Och så en sista liten intim träff på 3 i november om inte fler har anslutit sig till dess.
Jag var väldigt uttråkad igår. så jag tänkte vad f*n, så jag drog ner till femöre tog en promenad. gick lite i staden åkte hem.
Så ja vist men men semester tar slut på söndag.
 
Jag var väldigt uttråkad igår. så jag tänkte vad f*n, så jag drog ner till femöre tog en promenad. gick lite i staden åkte hem.
Så ja vist men men semester tar slut på söndag.
Ah, synd att jag inte kunde hänga med.
Ingen har i varje fall tråkigt i mitt sällskap... (även om de kan bli både arga och irriterade)
 
Trist att missa dig, men jag satt i bilen på väg upp då.
Men uppdraget blev ju tydligen utfört med den äran ändå.

@Cattis_E , @Tranan, @cambodia, @Halcyon, @cirkus, @movi, @Therese1988, @golit
Jag skulle vilja föreslå att vi ses tre gånger
Först 22 oktober på Athena Kolgrill
Om det är kul så kör vi igen 28 oktober på något annat ställe.
@Tranan kanske hakar på ytterligare en provätning? Nu vet jag ju hur snabb som du är.

Och så en sista liten intim träff på 3 i november om inte fler har anslutit sig till dess.
Låter som en bra idé.
Jag bör kunna 22 oktober som sagt men ingen av de andra.
 
Precis lärt mig var Athenas Kolgrill ligger. Bra läge om tar buss eller tåg :up:
@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.
Jag kommer med bil, så bara det finns parkering inom rimligt avstånd så låter ju kolgrill intressant. Men jag är öppen för det mesta. Lite kräsen gällande husmanskost och indiskt men det brukar ju alltid finnas något.
 
@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.
Jag kommer med bil, så bara det finns parkering inom rimligt avstånd så låter ju kolgrill intressant. Men jag är öppen för det mesta. Lite kräsen gällande husmanskost och indiskt men det brukar ju alltid finnas något.
Vi har bestämt kolgrillen den 22a då den har mat som passar de flesta.
Parkeringar i Nyköping är däremot bökigt på riktigt.
Planera att komma tidigt och behöva promenera en bit.
 
@Inte_Ung Funderar ni på kolgrillen 22a? Eller är det bestämt t.om. Hänger inte med riktigt här just nu på semestern.
Jag kommer med bil, så bara det finns parkering inom rimligt avstånd så låter ju kolgrill intressant. Men jag är öppen för det mesta. Lite kräsen gällande husmanskost och indiskt men det brukar ju alltid finnas något.
Alltså i OKTOBER!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: ginnies
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 219
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Bapelsin
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp