Nyköpingsträff en ny upplevelse

Inga förändringar med 22/10 väl?
Kanske borde "boka in" att jag ska till Nyköping då så jag är där om jag ska på träff 😇
Jag kommer i varje fall att gå på träff då.
Om inte annat så med mig själv.
Jag är gräsänka då och kommer att ha det tråkigt och ensamt.
 
Jag kommer i varje fall att gå på träff då.
Om inte annat så med mig själv.
Jag är gräsänka då och kommer att ha det tråkigt och ensamt.
Alltså jag kan ha missat det, trots att jag skummade tråden nu.
Men har vi sagt någon tid den 22/10?
Jag har planerat in datumet i almanackan..
 
Skulle behöva planera söndagen snart, så det vore bra om någon kan bestämma en tid så jag ser att jag kan få ihop dagen och inte måste avstå 😇.
 
Jag tänkte ta bilen från Stockholm ner, ca 2 timmar innan. Men vet inte när vi ska mötas
Taggar @Inte_Ung Har planerat min dag också. Tänkte ni kvällsmat (typ) är det görbart.
Kommer ned under första delen av em men har ett annat ärende som involverar 1-2 personer som behövde en tid och det tar en stund. Så tidigast typ 16.30 kan jag dyka ull. Tänker ni lunch får jag avstå helt enkelt.
 
Senast ändrad:
@Cattis_E Jag är inte morgonmänniska och där med blir frukost vid lunch, så middag passar mig bäst med. :rofl:


Yes, tid vorde bra så kan börja planera buss, tacka för tråden puttades upp för hade glömt datumet :o
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Bapelsin
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
407
Senast: Fideli
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 572
Senast: Enya
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
711
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar 4st
  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp