Bukefalos 28 år!

Nytänk! Bra/dåligt?

Sv: Nytänk! Bra/dåligt?

hihi Tvekar gör jag väl inte direkt, för mig är planen klar, men alltid kul med olika tankar och funderingar från andra håll så man kan finslipa :) Men Vad glad jag blir när du skriver så!

Ja jag är inne på ett AB men funderar på att först kicka igång som enskild äsch ja jag har inte kommit dit än :p Men vi får se hurvida vi alla kickar igång tillsammans från början eller om jag blir som egen men har dem knutna till mig och om vi sen kan få en gemensam nämnare i ett och samma företag senare :)
 
Sv: Nytänk! Bra/dåligt?

Måste bara berätta att jag idag köpt upp domännamnet för mitt framtida företag, då jag helt plötsligt igår natt kom på företagsnamnet :D

En del vuxenpoäng känns de som ;)

Försöker sock fortfarande får reda på (har mailat bolagsverket) om man får ansöka om företagsnamnet utan att ha startat företaget, någon som vet :confused:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 443
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Nu när jag är sjuk och jobbar hemifrån så märker jag hur jäkla skönt det är att jobba hemifrån. Vakna, promenera hundar, gå in och göra...
Svar
16
· Visningar
1 459
Senast: iNHALE
·
Trädgård & Växter Till hösten flyttar jag och familjen till hus på landet. Tomten är allt som allt på lite drygt en halv hektar, en liten del är skog och...
2
Svar
21
· Visningar
2 207
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp