Nytt försök med ny meny

Jag har jobbat med en ny variant av meny då det kom många klagomål på den tidigare nya menyn.
Denna nya variant behöver lite mer putsning, men som jag skrev för några timmar sedan, borde jag sova för ett tag sedan.

Jag räknar alltid med reaktioner på ändringar, framförallt när det är väl invanda delar av Bukefalos, jag hoppas dock att alla försöker vänja sig vid att den gamla menyn som den såg ut inte kommer tillbaka.

Ge den nya en chans!
 
Senast ändrad:
@Gunnar jag börjar fundera på om du kanske helt hade missat att Nya Inlägg var den mest använda länken? Det är ajabaja på att ta bort/flytta bort en så användbar och högt använd funktion. Det är ju dessutom det som ALLA bra forum sorterar efter, nya inlägg/dagens inlägg/populära inlägg ska alltid finnas på framsidan eller 1 klick bort.

Det som var så grymt med hur det var innan var att det var klockrent att använda i mobilen pga få klick, det gick att surfa på edge eller till och med under strypt hastighet utan att bli galen. Nu blir det oanvändbart utan enormt tålamod eller mycket bra täckning.

Snälla. Snälla. Snälla ändra tillbaka!
 
Jag måste bara undra vad det är för människor som klagade på den gamla menyn?!?!? Den var ju hur bra som helst. Den här nya däremot.. :arghh: Nya inlägg måste verkligen ligga så att man hittar den direkt. Jag har fortfarande ingen aning om var den knappen är eller om den ens fortfarande finns(?) I mitt fall så använder jag mig av den 80% av gångerna.

Annars håller jag med Blueberry. Det hade varit toppen om man själv hade kunnat ha ett par favoriter
 
Jag hittar inte ens till forumet där trådar jag ofta kollade i ligger (ridning). Jag vill inte överanvända Bevakade trådar och hoppar mycket mellan forumen. Alldeles för många klick som flera redan nämnt. Surfar i princip alltid via mobilen och då funkar inte det.

Jag brukar vänta ut nya förändringar innan jag eventuellt säger något och hittills har jag aldrig sagt något men den här gången blev det inte bra.
Kanske någon mellanvariant där man kan få en lista med trådar man följer men inte vill ha notiser om som med de bevakade? Även om jag inte vill låsa mig utan gärna ramlar in på misstag i trådar.
 
Jag måste bara undra vad det är för människor som klagade på den gamla menyn?!?!? Den var ju hur bra som helst. Den här nya däremot.. :arghh: Nya inlägg måste verkligen ligga så att man hittar den direkt. Jag har fortfarande ingen aning om var den knappen är eller om den ens fortfarande finns(?) I mitt fall så använder jag mig av den 80% av gångerna.

Annars håller jag med Blueberry. Det hade varit toppen om man själv hade kunnat ha ett par favoriter
Håller med. Jag hade inga som helst problem med den gamla och hade nog missat att det fanns kritik mot den.
 
Min puls gick på riktigt upp och jag blev helt stressad när jag inte hittade "Nya inlägg". Det är den knapp jag använder absolut mest på Buke och nu hittar jag den inte :arghh:

Jag vet inte vem som klagat på den gamla menyn, personligen tycker jag att den funkade helt perfekt! Jag brukar inte vara den som gnäller över förändringar, men nä, ge tillbaka den gamla menyn.
 
@Blueberry Samma hade ingen aning om att den funktionen fanns innan ens :D


Jag brukar inte klaga över nya förändringar men detta var inte bra alls... vad skulle vara bra med att man måste klicka fler gånger för att komma dit man vill? Innan var allt överskådligt nu måste man leta i massa droppmenyer, riktigt jobbigt :(
 
Som det är med alla förändringar är det ju lite läskigt. Men man skulle inte kunna få så att menyn "följer med" i överkant när man scrollar ner på sidan? Så att det oavsett vart du är alltid är överst? Så man slipper scrolla upp igen :)
 
Hittar inte heller Nya inlägg-knappen. Löste det hela genom att klicka på rubriken till Just nu i forumet...
Fick smått panik innan jag löste det.
 
Otroligt frustrerande. Även jag använder Nya inlägg-knappen mest av allt. Att Notiserna hamnat längre in i strukturen var inte heller någon hit.
 
Skitdåligt, verkligen.

Hur fan ska man hitta något?

Jag hoppar som en tok mellan forumen och nu ska jag klicka mig runt 10 ggr innan jag kommer in på nästa?

Innan stod ju forumen mitt framför näsan på en!

Nej, stort stort stort minus för det här :down: :down: :down:
 
Och var är alla ni som klagade på den förra? Finns ju ingen i tråden som vill ha det som det är nu.

När klagade ni? Och varför har det inte nått oss andra? Utan hux flux så ska det bara ändras en dag, utan att man ens hört ett klagomål om det hela.

Andra menyn var SÅ bra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försökt förnya färdtjänsten sen i januari, då man blir frisk vart tredje år som funktionsnedsatt och måste förnya färdtjänst med...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 976
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp