Nytt försök med ny meny

Jag har jobbat med en ny variant av meny då det kom många klagomål på den tidigare nya menyn.
Denna nya variant behöver lite mer putsning, men som jag skrev för några timmar sedan, borde jag sova för ett tag sedan.

Jag räknar alltid med reaktioner på ändringar, framförallt när det är väl invanda delar av Bukefalos, jag hoppas dock att alla försöker vänja sig vid att den gamla menyn som den såg ut inte kommer tillbaka.

Ge den nya en chans!
 
Senast ändrad:
Det enda jag kan sluta mig till utav det jag läst i denna samt i den andra tråden om samma problem är att Moderatorerna är nöjda medan vi användare inte är det. Är det därför som denna försämring gjorts??

Eller är det för att som @Gunnar uttryckte det utomstående kan uppfatta det som plottrigt? Jag vet inte vad som är viktigast ett tomt, estetiskt tilltalande forum där moderatorerna är nöjda. Eller ett användarvänligt forum med många glada medlemmar?

För egen del funderar jag starkt på att lägga ner Buke nu. Jag ger det veckan ut men ska det vara så här hopplöst så får det va helt enkelt och då "lever" jag ändå till stora delar mitt liv genom Buke. Vad vore jag utan er andra? :cry:
 
Åh snabblänkar till forumen är tillbaka igen, tack! :) Skönt att spara lite klick tycker jag, och få en snabb överblick över forumets delar.
 
Snabblänkarna är ju bra alltså, men jag ser att det andra (det i morse) är snyggare...
Har inte testat senaste förslaget i mobilen än, kan tänka mig att det tar mycket plats?

Edit:
Kollade i mobilen. Det tar en del plats men är bättre och lättare att träffa rätt jämfört med hur det såg ut fram till i går. :)
 
Fortsätt gärna diskussionen i Tredje gången gillt - tråden. Då den handlar om den meny som finns nu.
 
Som det är just nu är det ju bara en enda röra :/. Lite bättre men lite mera struktur på det tack.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försökt förnya färdtjänsten sen i januari, då man blir frisk vart tredje år som funktionsnedsatt och måste förnya färdtjänst med...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 976
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp