Bukefalos 28 år!

Nytt klösträd

Sassy

Trådstartare
Måste bara visa: den här köpte jag till Hanoo i helgen. Hans lilla är så fult och slitet, och han vill ha något att sitta på ute i hallen, där han kan se allt
Ska köpa ett av de större från bjoernegaard när ekonomin tillåter det. De är skitsnygga, och riktigt billiga (oj, vilken reklam det blev :D)
 
Vad fina de var :love:

Fast nu börjar den lilla kreativa flamman i mig tändas :D

Tänk vad kul det vore att göra en ritning på en egan sån här, mäta delar, såga och till sist köpa tyg och häfta fast, åh det verkar jättekul :idea:

Då får man den ju stadig och fin. Den uppfattningen jag fått av sådana här stora saker är att de är vingliga. :crazy: Men jag har å andra sidan bara kännt på de i en lokala djuraffären.
 
Det var fina och roliga klättergrejjor. Mycket rimliga i pris också, även om man får räkna om Danska kronan.

xtuffsov.jpg
.
xtuffligg.jpg


Våra kissar fick en sån här golv till tak påle för en tid sedan, då vi inte ville ha något som tar alltför stort golvutrymme.

Kul att klättra i och vässa klorna på samt att kissarna nästan slåss om att få ligga och sova i den.
 
De är också av riktigt bra kvalitet, "repnätet" håller i evigheter. Jag har funderat på en Rundetorn, men den ser lite klumpig ut för min lilla lägenhet. Sedan är den ju lite dyrare. Tur att jag hittade de här, för Gibbons träd ger jag inte mycket för, det höll inte ens ett år...
 
åhhh va fin, kan man köpa sånna nån stanns i svearike? typ på nätet eller så? här i Luleå har dom bara lite mesigare, köpte ju nyligen två st för 3000 kr :angel:

{0332b636-108d-4e6f-9e6d-e7a0a232366f}.jpg
 
Det går ju att beställa så levererar de på utställning i Sverige. Du får hitta någon som ska på samma utställning som dem. Hade du bott lite längre söderut hade det nog inte varit något problem, jag ska troligtvis till Varberg i augusti, och hämta ett eget.
 
åhhhh.... vad besvärligt för att få tag i ett :smirk: vad blir det i svenska kronor tro? dryga 3000 spänn för ett sånt där stort :confused: :eek: (sambon dödar mig)
 
3000 DKK blir 3600 SEK lite drygt. Lägg på 21,5% så får du ganska exakt hur mycket det kostar i svenska kronor. Eller gå in på forex och räkna om där.
 
Vart har du köpt den där? Jag behöver något som inte tar upp så stor plats då jag bor väldigt litet. Var kan man
hitta bra klösträd i närheten av Sthlm? Där det inte kostar en förmögenhet?
 
Har köpt "katt-tornet" i Lund, finns även på nätet att köpa HÄR t.ex. heter "Rundetårn" Dansktillverkat och rejält robust, vilket alla deras klösmöbler verkar vara. Lite dyra dock, men var gör man väl inte för sina kissar :love:

no-1-863_normal.jpg
 
Hjälp, vad rädd jag blev tyckte mig se en kopia av min hankatt i din klösstolp. Var tvungen att kolla så han var kvar... ;)
Petra
 
Har har jag hittat lite fina trad sidan ar visserligen pa hollandska men jag tror inte att det ar nagra problem for er att kolla runt lite.
Dom har 25 farger att valja pa och mankan aven designa sin egen :idea:
http://www.justcats.nl/
tycker att denna ser ratt kul ut
model208_wb.jpg
 
Måste bara fråga, vad tycker ni om att köpa ett begagnat
klösträd? Jag har inte råd att köpa det jag vill ha ännu
och har hittat ett fint begagnat men... Kan katten reagera
på lukten från den andra katten som haft det innan?
Ska man hellre köpa ett litet nytt istället?

Hur hade ni gjort? Jag har nys om en fint mellanstort klösträd
som är begagnat och sen ett litet nytt för ungefär samma
penning... Hjälp mig! :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: attheedge
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 255
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 620
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp