Bukefalos 28 år!

Nytt klösträd

Det är nog inga problem. Tvätta av det bara, så att du inte får med någon smitta.
Jag köpte ett begagnat när jag skaffade katten, eftersom både katt och stort träd vore för stora utgifter för min ekonomi.
 
Mitt ena var också begagnat, fast det hade nog inte använts av andra katter på ett tag. Katterna var nyfikna, inget annat.

mandalaki
 
Oki, nu blev det att jag åkte och köpte ett mindre nytt istället. Hittade ett annat än det jag tänkt mig och det
var jättesött! Det var billigare än det första, och det är
ju inte fel ;)

Det känns så konstigt men jättekul att gå och handla kattsaker!
:D
 
eftersom både katt och stort träd vore för stora utgifter för min ekonomi
Det är samma här. Jag har hittat flera stooora träd som jag
vill ha men dels har jag inte plats och inte ekonomin. Det
där tornet som Moniq har verkar super... Fast efter allt
så har jag inte råd med det nu så det lilla får duga.

Det jag köpte är bara vanligt platta nertill, klöspåle och
så en sittplatta längst upp med kant. Det hänger även en
boll ifrån den :)
 
Det här köpte jag
{967bb8a9-39f0-48a9-8c88-72ae7b1aa34d}.jpg


Jag hittade ett med hus, tunnel och två liggplatser som jag
gillade. Men tyvärr har jag bara hittat det på bild och inte
som jag kan köpa...
 
Jag har nu bestämt mig för att köpa en klösmöbel till kissarna (betydligt större än den jag har nu :D)

Blev oerhört förtjust i denna och skulle gärna beställa den :) Men visst måste det finnas svenska återförsäljare som har något liknande? Vill inte köpa en sådan stor möbel i en butik, så lär jag bli ruinerad :crazy: Är övertygad om att det finns att köpa på internet även i Sverige för dessa priser (1500-2000 kr) bara man känner till internetadresserna. Vet ni vad det finns för svenska återförsäljare på nätet för stora klösmöbler?

/snurpe
 
de som inte går från golv till tak är VÄLDIGT VÄLDIGT vingliga.... :eek:
 
Varfor?? Det beror val pa hur pass bra man satter fast den.
 
Jo precis. Jag har själv aldrig skaffat nån golv-till-tak, men när jag tittat på såna har jag konstaterat att man måste förankra dem utöver det som tillverkaren anser ska behövas. Åtminstone om man har klumpedunsar till katter.

mandalaki
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: attheedge
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 255
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 620
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp