Bukefalos 28 år!

Obegränsat mobilt bredband

Centaur

Trådstartare
Finns det?
Streamar mycket och gör snabbt slut på mina 100 gb. Betalar redan över 500 i månaden för bredbandet så kan inte köpa extra data. Har inte fasttelefon och bor på landet så jag kan endast ha mobilt bredband.

Det behöver inte vara supersnabbt eftersom det ändå bara finns 3g här, men det måste gå att se video utan att det hackar eller blir kass kvalitet.
 
Jag har obegränsat via net1 och iaf här behövs en utomhusantenn och enda gångerna det kan lagga är om både dottern och jag streamar samtidigt. Kostar mig 349:- per månad.
 
Finns det?
Streamar mycket och gör snabbt slut på mina 100 gb. Betalar redan över 500 i månaden för bredbandet så kan inte köpa extra data. Har inte fasttelefon och bor på landet så jag kan endast ha mobilt bredband.

Det behöver inte vara supersnabbt eftersom det ändå bara finns 3g här, men det måste gå att se video utan att det hackar eller blir kass kvalitet.

Det är bara Net1 som har obegränsat. Här hemma hos oss funkar inte Net1, trots full täckning på deras täckningskarta. Vi har också 100 gb, betalar 399 kr/månad hos Tele2. Det är skittråkigt att behöva snåla med gigabiten. Hade Telias fasta bredband förut med fri surf, men dom la ner all service här ute hos oss i november. :down:
 
Finns det?
Streamar mycket och gör snabbt slut på mina 100 gb. Betalar redan över 500 i månaden för bredbandet så kan inte köpa extra data. Har inte fasttelefon och bor på landet så jag kan endast ha mobilt bredband.

Det behöver inte vara supersnabbt eftersom det ändå bara finns 3g här, men det måste gå att se video utan att det hackar eller blir kass kvalitet.
Varför kan du inte ha fast?? Jag bor på landet utan fast tele. Funkar perfekt.
 
Tele2 har 200GB för 479 om man är student. Lite dyrare om man inte har rabatt. Provade net1 innan och det fungerade inte alls. Gick knappt fort nog att ladda sidor om man läste tidningen.
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 989
Senast: cirkus
·
Äldre Vi bor på landet utan fiber, fiber är ej aktuellt att skaffa (det finns helt enkelt inte) Vi har idag mobilt bredband, 50 gb som nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 291
Senast: Centaur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
374
IT & mobiler Bor mitt ute på landet och bredband via telejacket verkar vara enda alternativet (hur vet man om det finns fler alternativ?) Har klarat...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 912
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp