Bukefalos 28 år!

Och den nya förbundskaptenen är:

Ok spännande, tror dock inte det händer denna gång. Och även om, VEM sorterar ansökningarna? Sen känns det som vi skulle vara mer betjänta av en kommitté av folk istället för en ensam förbundskapten, typ såsom hoppningen hade till OS.
Tror på en grupp som gör uttagningar till alla mästerskap inkl unghästVM. Däremot en kapten som styr och är med och leder arbetet.
Ang att utse en förbundskapten så ligger det på sportchefen och TS. De har dialog med ryttarna på landslagsnivå och strax utanför.
 
Klubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.
Ni vet något som jag inte vet och ser. Berätta mer!
 
Tror på en grupp som gör uttagningar till alla mästerskap inkl unghästVM. Däremot en kapten som styr och är med och leder arbetet.
Ang att utse en förbundskapten så ligger det på sportchefen och TS. De har dialog med ryttarna på landslagsnivå och strax utanför.
Vi är överens om en grupp men om kaptenen ska leda o styra så blir det väl den som i verkligheten gör uttagningarna och där tror jag mer på en grupp, alltså ingen kapten.
 
Vi är överens om en grupp men om kaptenen ska leda o styra så blir det väl den som i verkligheten gör uttagningarna och där tror jag mer på en grupp, alltså ingen kapten.
Fast en grupp som leder funkar inte. Det måste vara en kapten som har det operativa ansvaret sen kan man ju kalla denne ngt annat än kapten. Däremot måste gruppen vara stark och ha tydlig struktur.
 
Intressant att Tidningen Ridsport gör en artikel om ny förbundskapten och intervjuar nuvarandes älskling som har haft plats utan häst. Verkar inte som den ryttaren är med i diskussionerna som pågår heller.
 
Tjänsten ska ju enligt flera av varandra oberoende uppgifter annonseras ut i dagarna så då lär vi väl veta mer, om det nu inte redan är avgjort sådär i skymundan.
 
Intressant att Tidningen Ridsport gör en artikel om ny förbundskapten och intervjuar nuvarandes älskling som har haft plats utan häst. Verkar inte som den ryttaren är med i diskussionerna som pågår heller.

Vem? Jag har gjort ett försök att prenumerera på den skittidningen igen.... Den ska genast sägas upp.. Av 5 nummer har jag fått 3 varav den kommit i tid en gång.. Det problemet har jag inte med någon annan tidning.
 
Vem? Jag har gjort ett försök att prenumerera på den skittidningen igen.... Den ska genast sägas upp.. Av 5 nummer har jag fått 3 varav den kommit i tid en gång.. Det problemet har jag inte med någon annan tidning.

De måste va för att du inte bor i Skåne.. För jag har aldrig haft problem under 2 år :p
 
I Värmland har den kommit i tid varje gång i 25 års tid ;)

Det mest intressanta är att den finns ute i vår Coop samma torsdag som den ska komma till mig, som den aldrig gör! Helt meningslöst att prenumerera på en tidning som kommer ut i affären före jag får den!
 
Det mest intressanta är att den finns ute i vår Coop samma torsdag som den ska komma till mig, som den aldrig gör! Helt meningslöst att prenumerera på en tidning som kommer ut i affären före jag får den!

Det solklara svaret där är då att det inte är Ridsport som felar utan din distributör.
 
Fast det är ju lika meningslöst ändå oavsett vem som felar. Om tidningen ändå kommer ut på samma dag i affären kan man lika gärna köpa den där
Det brukar ju vara billigare att prenumerera?

F ö blir jag lika frustrerad varje gång den här tråden ploppar upp i högerlisten och ni sitter och pratar om distribution av Ridsport. :meh:
 
  • Gilla
Reactions: fio
Ok vad sägs om Jan Tops som ny förbundskapten? Eller Tobbe? Eller varför inte Janne igen... Han brukar ju alltid få ta tillbaka jobbet till sist ändå :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp