Och den nya förbundskaptenen är:

Klubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.
 
Klubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.

Det är nog klubben för inbördes beundran som inte vill rensa ut gammal svågerpolitik, svensk fälttävlan är nog mer än redo!
 
Fast svensk fälttävlan ÄR ju de aktiva. Klubben för inbördes beundran är ju så otroligt stor att jag tror det är omöjligt att inte ha någon därifrån. Eller från någon av de andra falangerna. Isåfall får vi lägga ner fälttävlan som sport.
 
Fast svensk fälttävlan ÄR ju de aktiva. Klubben för inbördes beundran är ju så otroligt stor att jag tror det är omöjligt att inte ha någon därifrån. Eller från någon av de andra falangerna. Isåfall får vi lägga ner fälttävlan som sport.

Finns ju fler aktiva ryttare som inte ingår i klubben än aktiva som ingår ;)

Så jo jag tror svensk fälttävlan är redo.
 
Anna Hassö hade säkert varit utmärkt för uppgiften men jag har förstått det som att hon inte är intresserad, på grund av sin egen satsning.
 
Anna Hassö hade säkert varit utmärkt för uppgiften men jag har förstått det som att hon inte är intresserad, på grund av sin egen satsning.
Intressant att hon är ett förslag. Hon är väl mitt i smeten, som tränare, hästsäljare och väldigt aktiv som språkrör osv. Även om hon avgått som ryttarrepresentant.
 
Klubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.
Hoppas
 
Nu när generalsekreteraren hoppat av sitt uppdrag finns väl inga ursäkter till att man inte kan utveckla sporten, kommittéerna och liknande. För henne har man ju ganska länge anklagat för att vara den främsta bromsklossen i systemet :sneaky:
 
När skulle sittande kapten avgå ? Är det relevant att tro att förbundet tillsatt tjänsten, det finns inga annonser ute vad jag har sett.
 
Ok spännande, tror dock inte det händer denna gång. Och även om, VEM sorterar ansökningarna? Sen känns det som vi skulle vara mer betjänta av en kommitté av folk istället för en ensam förbundskapten, typ såsom hoppningen hade till OS.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp