Bukefalos 28 år!

Och den nya förbundskaptenen är:

Det ligger nog på sin plats snart att förbundet visar vad dom har på hand ? Det finns väll ingen förbundskapten what so ever just nu i fälttävlan ?
 
Det mest intressanta är att den finns ute i vår Coop samma torsdag som den ska komma till mig, som den aldrig gör! Helt meningslöst att prenumerera på en tidning som kommer ut i affären före jag får den!

Alltså onsdagar får jag min??

Jag funderar mest på om man inte har en plan B. Känns ju som att folk avgår/blir sparkade med mer eller mindre direkt verkan hipp som happ. High Caparall typ. Eller en förbundskapten kanske inte är så viktig?
 
Alltså onsdagar får jag min??

Jag funderar mest på om man inte har en plan B. Känns ju som att folk avgår/blir sparkade med mer eller mindre direkt verkan hipp som happ. High Caparall typ. Eller en förbundskapten kanske inte är så viktig?

I bästa fall får jag min på fredag morgon
 
Låt folk rida vad dom vill så länge dom är kvalade och sen kan väl vem som helst läsa resultat? Dela upp tävlingarna i svårighetsgrad så man vet att dom som tas ut inte behöver debutera ett mästerskap på en svårare bana än dom tidigare ridit. Hade det varit krav på 4* genomförande till OS hade tex inte någon fått rida av de som var med. Inte konstigt det gick åt helvete... Så att ha EN person som tar ut är inget bra! problemet inom FT verkar vara att alla är bra i början och sedan får dom storhetsvansinne och förvandlas till psykopater :cool:
 
Man ville ju inte ha en ridande förbundskapten så det måste vara perfekt att du rider hoppning istället! Det räknas inte. Men förstår att det blir lite svårt med sofforna i fälttävlan @fio
 
Man ville ju inte ha en ridande förbundskapten så det måste vara perfekt att du rider hoppning istället! Det räknas inte. Men förstår att det blir lite svårt med sofforna i fälttävlan @fio

Ja men nästa år är jag ju ft ryttare igen så det går ju inte fattar du väl! :p
 
Oavsett vem det blir kan man möjligtvis hoppas att någon/några fixar detta med laguttagning bättre än nuvarande. Mycket intressant (eller inte) att se att de uttagna får massor med stopp i terrängen. Hmm, det fanns ju terrängmaskiner som inte blev uttagna. För de andra hade bättre dressyr. Tråkigt att de inte åkte på dressyr EM ist
 
Oavsett vem det blir kan man möjligtvis hoppas att någon/några fixar detta med laguttagning bättre än nuvarande. Mycket intressant (eller inte) att se att de uttagna får massor med stopp i terrängen. Hmm, det fanns ju terrängmaskiner som inte blev uttagna. För de andra hade bättre dressyr. Tråkigt att de inte åkte på dressyr EM ist
Vad pratar du om nu? Juniorerna och YR? Ska Anne också sluta?
 
@Qwert Försök spotta ut gröten o tala ur skägget nån ända gång? På detta lilla forum försöker vi hålla så nära sanningen, inte tala i gåtor, inte försöka verka mer insatta än vi egentligen är så blir allt mycket trevligare här.
 
Men hoppsan så glatt och trivsamt :) I vilket fall: uttagningen till yr EM var inte särskilt schysst. Det fanns som jag skrev ekipage som inte blev uttagna. Istället togs de som åkte ut. Resultatet vet vi ju. Orsaken var att man ansåg att de som åkte hade bättre dressyr. Men de som inte togs ut är väldigt säkra i terrängen vilket hade varit bra. Jag tror inte att uttagningen enbart gjordes av Anne faktiskt så därför är det nog bra med ett nytänk kring det. Min enda reflektion var detta. Men nu ska jag ta och sätta mig på min ända. Nånannanstans än här
 
Och som man bemöter folk blir man själv bemött, @Qwert så himla enkelt är det.
Nu har jag läst ditt inlägg ett par ggr och antingen är du anhörig/tränare till nån som inte blev uttagen o inlägget luktar då skadeglädje vilket inte är så trevligt eller så vill du framstå som någon som är väldigt insatt o vet exakt på vilka premisser uttagningen gjordes och det känns lika konstigt som alla dina tidigare inlägg.
För mig framstår du som ett troll. En person som bara tittar ut när den kan ställa till med nåt eller vara hånfullt, skadeglad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp