Om du fick önska dig en present...

tott

Trådstartare
Om du fick önska dig en present för ca 3000 kronor - vad skulle du önska?
 
Jag skulle vilja ha någon sådan där "upplevelsepresent", och för ca 3000kr verkar det roligast att köra bilrally :D
 
Om du fick önska dig en present för ca 3000 kronor - vad skulle du önska?

Oj... Mycket pengar. Just nu har jag typ allt jag behöver, så då skulle jag önska mig aktier i tex Peab. Med 4,78 % direktavkastning skulle jag då få 140 kr varje år att antingen investera eller äta en ok middag för. :)

Hade det däremot varit 7000 kr, då hade jag köpt ett måttsytt träns till min häst. Men det ska jag göra iaf. :angel:
 
Eftersom jag är gravid, så hade det ju varit väldigt välkommet med ett presentkort på typ Jollyroom eller Babyshop :)
 

Liknande trådar

Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 215
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
229
Senast: vilde
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
773
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp