Om du fick önska dig en present...

En bra musikanläggning som motsvarar alla mina krav. Eller bara nån som förstår vad jag vill ha och talar om var jag kan köpa den, så kan jag köpa det själv. Efter att jag har flyttat.... hmm.. kanske borde lägga pengarna på att hyra flyttsläp istället.
 
Ett soffbord fast de kanske inte räcker till det. Men jag behöver ett nytt Så då skulle jag vilja ha en resa t Köpenhamn med övernattning i vår
 
Ett par dyra ridbyxor, där silikonskoningen sitter kvar, på alla billiga silikonskodda ridbyxor så slits det av redan efter några ridturer. Behöver sugproppsbyxor när jag rider tokiga ponnyn!
Det finns något som heter sockstop som är halskyddslatex man har på textilier, det kanske kan vara något?
 
Jag har så mycket på min önskelista att jag inte riktigt kan bestämma mig vad jag skulle önska.
Skulle behöva mer kläder, medlemskap i viktväktarna, värma om min sadel samt stoppa om den, ett par termobyxor, bra vinterskor till stallet osv osv...
 
En spavistelse vore kul då jag hittills inte testat det
En resa till Göteborg och gå på Liseberg ;)

Annars någon rolig kurs. Polefit, dans eller varför inte drejning.
 
Jag skulle önska mig restaurangbesök eller ett gäng fina viner av olika sorter. Köksprylar av bra kvalitet går också alltid hem.
 

Liknande trådar

Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 215
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
229
Senast: vilde
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
775
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp