Om du fick önska dig en present...

Egentligen är det väl så att om jag kände att jag hade "allt" så skulle jag vilja gå på en riktigt bra restaurang eller åka iväg på en weekend.

Nu har jag ganska många saker på investringslistan. Hade jag kunnat shoppa loss för ca 30' först så skulle 3' kunna gå till något trevligt.

Tyvärr.
 
Ridhjälm, säkerhetsväst, ridstövlar, täcken till pållarna, sadelomstoppning, hoppkurs, presentkort på granngården... Finns mycket "tråkiga" saker jag behöver, som jag skulle behöva önska i första hand.

Men skulle jag freestyla helt och inte behöva något, så skulle jag vilja ha (bidrag till) en resa till London :)
 
En moccamaster.
Vi har tänkt köpa en men att få en i present låter bättre.

Som andra alternativ som är mindre realistiskt så skulle jag ta pengarna och ge själv i present till den stackare som kan tänka sig att passa alla tre barnen medans jag och maken åker på weekend men jag är rädd att det är priset för enbart den äldsta så skulle behövt några tusen till att muta med för dom andra två :angel:
Är billigare att ta med dom, och säkert mindre oroligt för mitt hjärta också :p
 
I nuläget skulle det nog få bli bidrag till en ny telefon, då min har börjat klappa ihop lite.

Annars skulle jag nog använda det till att köpa ännu mer vackert porslin så att min lilla kollektion äntligen blir komplett :) Det som blir över efter det skulle jag köpa riktigt fina, lyxiga lakan för.
 
Jag hade önskat mig en helg i fjällen, eller någon weekend någonstans. Behöver inte vara långt borta, bara man kommer hemifrån.

Men jag hade blivit sjukt glad över en högtryckstvätt eller en crashbar till min bil också.
 
Antingen en tv eller något som skulle matcha mitt reinactment-intresse, typ ett tält eller MASSA tyg ^^ 3000 skulle ju räcka till typ fyra (!!) nya klänningar.
 
Ett par dyra ridbyxor, där silikonskoningen sitter kvar, på alla billiga silikonskodda ridbyxor så slits det av redan efter några ridturer. Behöver sugproppsbyxor när jag rider tokiga ponnyn!
 
En hotellnatt med gubben :love:

Annars hade det fått bli ett bidrag till en OL-maskin och ett besök hos frisören.
 

Liknande trådar

Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 215
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
230
Senast: vilde
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
775
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp