Hej Hanna!
Välkommen och hoppas du får mycket utbyte av buke, här möter man det mesta allt från skratt till gråt och en hel del vettiga diskussioner om allt och inget mer eller mindre seriösa.
Jag passar på att hylla @Anna som såg till att du hamnat här.
 
Välkommen och instämmer med övriga, vilken fin presentation. :heart

Det bästa med din presentation är att du ger en väldigt fin bild av dig själv och att du verkar ha god självkännedom och, som det verkar, god självkänsla också.
Dina funktionshinder märks överhuvudtaget inte när du uttrycker dig i tal och skrift. Du utrycker dig bra och din text är lättläst.

Jag tror att du kommer trivas här och att du kommer känna att du passar in.
Välkommen! :)
Ja tack så mycket! Skrivandet har verkligen blivit min styrka i och mwd att det är någontng som jag sköter själv. Inga smutsiga föräldrar som lägger sig i och försöker styra diskussionen på deras villkor.
 
Hej Hanna och välkommen till Buke!
Vi har några saker gemensamt du och jag. Jag älskar också Pet Shop Boys, jag hade alla deras LP-skivor på 80-talet :up:
80-talsmusiken är ju fantastiskt kul. Stenmark borde vara kung i Sverige!
Och jag har som du ridigt och hållt på med hästar, fast för mig satte ryggen stopp.

Hoppas du får det kul här på Buke :)
Ja, när Stenis åkte skidor stannade hela Sverige av oh jag kan nog inte riktigt förstå hur ett helt land kan stanna av så till den milda grad bara för en skidåkares skull.
 
Hej Hanna!
Välkommen och hoppas du får mycket utbyte av buke, här möter man det mesta allt från skratt till gråt och en hel del vettiga diskussioner om allt och inget mer eller mindre seriösa.
Jag passar på att hylla @Anna som såg till att du hamnat här.
Ja, det verkar vara ett bra forum!
 
Hej och välkommen! Trevligt med en presentation :up:
Ja, jag tänkte att det kan vara bra att börja med det. När man har någon form av autism som jag är man lite annorlunda och har ett annat associationsflöde än andra så kallade normaltråkiga människor. Därför kan det vara bra att börja med en presentation så att det blir klart ända från början.
 
@Skorpion76: Hej Hanna och välkommen hit :) Jag tycker som flera andra att din presentation var mycket bra skriven. 80-talsmusik är nostalgi för mig också för jag är bara några år äldre än dig (fast Pet Shop Boys började jag tycka mer om när jag var vuxen). Stenmark kommer jag väl ihåg också, vi fick ju en extra rast när det var ett lopp! Annars var jag inte intresserad av sport förutom hästsport då.
 
@Skorpion76: Hej Hanna och välkommen hit :) Jag tycker som flera andra att din presentation var mycket bra skriven. 80-talsmusik är nostalgi för mig också för jag är bara några år äldre än dig (fast Pet Shop Boys började jag tycka mer om när jag var vuxen). Stenmark kommer jag väl ihåg också, vi fick ju en extra rast när det var ett lopp! Annars var jag inte intresserad av sport förutom hästsport då.
Nej, det är klart.
 
Ja, jag tänkte att det kan vara bra att börja med det. När man har någon form av autism som jag är man lite annorlunda och har ett annat associationsflöde än andra så kallade normaltråkiga människor. Därför kan det vara bra att börja med en presentation så att det blir klart ända från början.

"normaltråkiga" ?
 
Hej Hanna och allihop!
I slutet av 70-talet jobbade jag i en TV-affär i Göteborg. När det var dags för Stenmark att åka blev hela butiken plötsligt full med folk som ville titta och heja på. Om det gick bra hurrade och tjoade alla, och sen gick dom ut igen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 900
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Oktober 2011 så vart jag rejält sparkad av min häst,ren olyckhändelse,men han sopa mig i backen totalt av en smäll. Jag fick världens...
Svar
11
· Visningar
5 391
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 303
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 918
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp