Omskärelse av pojkar...

@Badger Det kan vara väldigt vanskligt. Jag har sett folk uttrycka åsikter i trådar a la "är gravid - ska jag behålla barnet" efter att abort genomförts. Vill man inte läsa tråden bör man åtminstone kolla sista sidan för att se om det skett nån utveckling som man bör känna till.
 
@Badger Det kan vara väldigt vanskligt. Jag har sett folk uttrycka åsikter i trådar a la "är gravid - ska jag behålla barnet" efter att abort genomförts. Vill man inte läsa tråden bör man åtminstone kolla sista sidan för att se om det skett nån utveckling som man bör känna till.
Jo onekligen sant. Nu gjorde jag det igen i en tråd om solkräm :) (dvs svarade ts direkt och läste efteråt).
Men jag tror inte jag gjort det i någon riktigt känslig tråd ännu. Möjligen denna tråd då, men jag sa bara sök och läsa typ. Men jo jag ska nog vara lite mer noggrann (låg och sprattlade lite i bakvattnet på senaste vikttråden på vuxen tex).
 

Liknande trådar

Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag ska flytta inom en snar framtid och är för tillfället i budgivning om ett litet hus/stuga som jag verkligen vill ha. För tillfället...
Svar
15
· Visningar
3 071
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 071
Senast: oz_joj
·
Utrustning Hej, Jag hjälper för närvarande lite bekanta med deras hästar (Mini-shettis och B-ponny) dels i stallet, och dels med markarbetet...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp