Bukefalos 28 år!

Ont i ljumske

Joyride

Trådstartare
Jag känner av ena ljumsken när jag sitter på hästen, och är väldigt stel hela den sidan från fott till hand. Känner även att det gör ont i knät:crazy:

Förslag på vad man kan göra för att mjuka upp ljumsken och bra stretch övning för benet och kroppen.

Och varför får man ont i ljumsken? Har haft det ca 6 mån, men inte brytt mig så mycket då jag inte ridit så hårt. Men är det väldigt jobbigt o rida för det är inte direkt skönt.

Jag går redan hos en kiropraktor som får rätta till mitt bäcken då o så.
 
Sv: Ont i ljumske

jag har haft samma problem.. jag har iofs en gammal ridskada i höften men men.. jag köpte mig ett par ledade sprenger stigbyglar. sen va det (nästan) borta.. får ont igen om jag rider i en annan sadel än min egen.. dom är skit dyra! men det funkade för mig..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 238
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 049
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp